سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز"چهارشنبه12 تیرماه 92"؛

"جو پایدار" حاکم بر اکثر استان های کشور /"ناپایداری جوی" در شمال غرب کشور

امروز جوی نسبتا پایدار براکثر نقاط کشور حاکم است و به جز سیستان و بلوچستان، شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی که احتمال وقوع رگبار های پراکنده وجود دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز"چهارشنبه12 تیرماه 92"براساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز جوی نسبتا پایدار براکثر نقاط کشور حاکم است و به جز سیستان و بلوچستان، شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی که احتمال وقوع رگبار های پراکنده وجود دارد.

گفتنی است، طی امروز و فردا رگبار باران، رعدو برق در استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی پیش بینی می شود که بارش ها در این دو استان قابل ملاحظه خواهد بود.

براساس این گزارش، از امروز دما در سواحل شمالی کشور به طور محسوسی کاهش می یابدو طی سه روز آینده شرق دریای عمان مواج بوده و همچنین تا ظهر فردا به سبب افزایش سرعت باد دریای خزر مواج خواهد بود.

لازم به ذکر است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز، صاف  در بعدازظهر رشد ابر ودر ارتفاعات گاهی وزش باد پیش بینی می شود  و همچنین دمای هوا در بیشینه خود به 36 درجه و درکمترین حالت به 23 درجه بالای صفر خواهد رسید.
انتهاي پيام/
برچسب ها: باران ، جو ، گرما ، تابستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.