سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

نفت مسجدسلیمان مطابق با استانداردهای جهانی فعالیت می کند

شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان موفق شد بار دیگر اعتماد شرکت بین المللی SGS سوییس در جهت تجدید گواهینامه های بین المللی خود کسب نماید .

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، نمایندگان و ممیزان شرکت سوییسی SGS طی روزهای گذشته با حضور در واحدهای مختلف این شرکت عملکرد آنرا از نظر تطابق بااستانداردهای بین المللی ایزو مورد سنجش و ممیزی قرار دادند .
بر این اساس شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بعنوان قدیمی ترین و اولین تولید کننده نفت و گاز خاورمیانه موفق شد گواهینامه های سیستم مدیریت کیفیت  ISO 9001  ویرایش 2008 ، سیستم مدیریت زیست محیطی ISO 14001  ویرایش 2004 ، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای OHSAS 18001  ویرایش 2007    را برای اولین سال در دومین دوره سه ساله کسب و تجدید نماید .
سر ممیز تیم ممیزی شرکت SGS درجلسه اختتامیه و تجدید این گواهینامه گفت : دامنه کاربردی که با ادعای انطباق با استانداردهای این شرکت صورت گرفته طی روزهای گذشته مورد تفحص و ممیزی قرار گرفت .
مجتبی رمضانی سرخی با اعلام رضایت از فعالیت های شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت : نتیجه ممیزی ها نشان می دهد که کلیه فعالیت های شما براساس استانداردها بوده و براین اساس تصمیم به تجدید گواهینامه های سه گانه شما گرفتیم .
وی با اشاره به وجود چند عدم انطابق جزیی در گزارش نهایی ممیزی گفت  : عدم انطابق ابزاریست که هدف آن ایجاد ارزش افزوده در سازمانهاست و وجود عدم انطابق های جزیی مانعی برای تجدید گواهینامه ها نیست بلکه با شناسایی آن میتوان به بهترین شکل ممکن نسبت به هم جهت سازی آنها با استانداردهای رایج اقدام کرد .
وی خاطر نشان کرد : شرکت SGS با بیان پیشنهاداتی که  برای توجه و تقویت بیشتر مطرح می شود بدنبال رسیدن به تعالی سازمانی مشتریان خود  می باشد .
مهندس ابراهیم پیرامون مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز طی تقدیر و تشکر از ممیزی های صورت گرفته با ابراز امیدواری بر حرکت در راستای الزامات سیستم های استاندارد جهانی گفت : توصیه ها و عدم انطابق هایی که اشاره کردید فرصت مغتنمی برای ارتقای سازمانی می باشد . /س

برچسب ها: نفت ، استاندارد ، جهانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.