سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زینی زاده:

ما کمترین بدهی را در میان تیم ها داریم/نظرات نکونام و تیموریان برایمان قابل احترام است

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی درباره وضیت نکونام گفت: نکونام قرار است که طی چند روز آینده جواب نهايی را به ما بدهد.

حمید زینی زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: حضور نکونام در استقلال هنوز قطعی نشده است و ما هنوز منتظر جواب نهایی وی هستیم.

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی درباره وضعیت حضور آندو تیموریان در تیم تراکتورسازی گفت: این بازیکن هنوز به ما جواب منفی نداده است اگر وی خواهان حضور در تیم استقلال باشد ما به نظرش احترام می گذاریم.

وي درباره حضور بازیکنان خارجی گفت: دو بازیکن مقدونیه ای تست دادند اما مورد قبول جلالی قرار نگرفتند سوارز هم ديروز وارد تهران شد و در دیدار تدارکاتی با پرسپولیس بازی می کند تا کادر فنی این بازیکن را ارزیابی کند.

زيني زاده در ادامه اظهار داشت: ما دو بازیکن لیگ برتری و دو، سه بازیکن خارجی یا دسته یکی بگیریم ترکیب 21 نفره تیم کامل می شود همچنین 6 بازیکن زیر 22 سال جذب کردیم.

وی درباره وضعیت اردو در تهران گفت: اردوی تهران بسیار خوب در حال برگزاری است و تا حدودی اهداف کادر فنی در این اردو محقق شد 2 بازی تدارکاتی با صبای قم و نفت تهران انجام دادیم و یک دیدار تدارکاتی هم امروز با پرسپولیس با یک تیم دیگر برگزار می کنیم.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي درباره بدهی های باشگاه تراکتورسازی گفت: ما جزو تیم هایی هستیم که کمترین بدهی را دارد بدهی ما حدود 300 میلیون تومان است که همکارانم در تبریز پیگیر این مسئله هستند بر این اساس با حمایت مالی مسئولان تبریز این مبلغ را به طلبکارانش پرداخت می کنیم تا قرارداد بازیکنان جدید را ثبت کنیم.

وی درباره وضعیت لوپز بازیکن خارجی شان تصریح کرد: ما از لوپز به فیفا شکایت کردیم این بازیکن قرار داد با تیم ما داشت و به تعهداتش عمل نکرده است به خاطر همین باید غرامت بدهد و ضرر و زیان را جبران کند.

زینی زاده درباره پیشنهاد بالای قرارداد گفت: برخی از بازیکنان کمتر از باشگاه های پایتخت پیشنهاد مالی دادند به هر حال ما براساس توانایی و قابلیت بازیکن قرارداد می بندیم.

وی درباره پیشنهاد به فرشید طالبی و امیر حسین صادقی گفت: ما تمام سعی مان را می کنیم که گزینه های مد نظر جلالی را جذب کنیم ما با این 2 بازیکن مذاکره کردیم و قرار است جواب نهایی بدهند.

مدیرعامل تراکتورسازی بیان داشت: کادر فنی تیم چند بازیکن خارجی از کشورهای آرژانتین و آمریکای جنوبی مد نظر دارند و قرار است طی روزهای آینده برای تست دادن به تبریز بیایند./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.