سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شوهانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هراس از تأثيرگذاري شبكه‌هاي ايراني غرب را وادار به قطع آن‌ها كرده است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: اقدام غرب در قطع پخش شبكه‌هاي ماهواره‌هاي ايراني نشان از تأثیر‌گذاری اين شبكه‌ها در خارج از کشور دارد.

"احمد شوهانی" نماینده ایلام، ایروان و چرد‌اول در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به قطع پخش شبکه‌های ماهواره‌ای ایرانی توسط شرکت‌های اروپایی و آمریکایی از روي اهواره "اينتل‌ست" گفت: این اقدام غرب نشان از تأثیر‌گذاری شبکه‌های ایران در خارج از کشور دارد.

وی افزود: شبکه‌های ایران واقعیت‌ها را به زبان‌های مختلف بیان می‌کند اما چون به مافیای قدرت و ثروت غرب متصل نیستند خوشایند آنها نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: شبکه‌های ایران در تحولات و رویدادهای بین‌المللی نقش بالایی داشته و غرب این امر را برنمی‌تابد.

شوهانی افزود: غرب مدعی دفاع از حقوق بشر است و حرف از  آزادی مطبوعات بیان رسانه و ارتباطات می‌زند در حالی که خود ناقض همه آنهاست و دیگران را متهم به نقض این آزادی‌ها می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: قدرت مدعی آزادی و دفاع از حقوق بشر خود بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند و تمام سازمان ها و نهادهای بین‌المللی برده و نوکر آنها بوده و توجهی به نقض حقوق بشر توسط این قدرت‌ها ندارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ایران ، ماهواره ، شبکه ، حقوق ، بشر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.