سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

وجود 879 پروانه بهره برداری واحد صنعتی در استان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به اینکه استان کرمانشاه می تواند قطب تولید و صادرات کشور باشد، گفت: باید تلاش کنیم تولید در استان کرمانشاه صادرات محور باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


شاهمرادی گفت:: 998 جواز تاسیس معتبر نیز در استان کرمانشاه صادر شده که اگر همه آنها عملیاتی شوند اشتغالی معادل 34 هزار و 830 نفر به همراه خواهد داشت.

به گفته این مسئول تاکنون 233 پروانه بهره برداری معدنی، 43 گواهی کشف معدن، 69 پروانه اکتشاف معدنی و 41 مجوز برداشت از معادن در استان صادر شده است.

شاهمرادی گفت: 13 طرح برای دریافت تسهیلات به صندوق توسعه ملی معرفی شده اند که اعتبار کلی آنها 868 میلیارد تومان است که 282 میلیون یورو آن را از صندوق توسعه ملی به صورت تسهیلات درخواست کردیم.

به گفته این مقام مسئول این طرح ها مجموعا دو هزار و 954 فرصت شغلی ایجاد خواهند کرد.

وی در ادامه فعالان عرصه تولید و تجارت را پایه های تحقق حماسه اقتصادی خواند و یادآور شد: این افراد همه فشارها و سختی ها را تحمل کردند و با مقاومت خود چرخ صنعت را سرپا نگاه داشته اند

وی تولید را موتور محرکه اقتصاد، زمینه ساز اشتغال پایدار و زمینه ساز افزایش درآمد ناخالص ملی دانست و گفت: کشور ما در تولید حرف فراوانی برای گفتن دارد، اما باید با نگاه خردمندانه تر به تولید این بخش را شکوفا کرد./س


برچسب ها: کرمانشاه ، وجود ، صنعتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.