سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عسلویه/

10 هزار خانواده در دشتستان تحت پوشش کمیته امداد هستند

مدیر کمیته امداد شهرستان دشتستان گفت: 10 هزار خانواده در دشتستان تحت پوشش کمیته امداد هستند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سید اکبر عدنانی سه‌شنبه شب در نشست با مددجویان کمیته امداد دشتستان اظهار داشت: دشتستان دارای بیشترین جمعیت تحت پوشش کمیته امداد است و بیش از 10 هزار خانواده در دشتستان تحت پوشش این نهاد هستند.

وی افزود: در یکسال اخیر شاهد افزایش تنوع خدمات این نهاد هستیم و امیدوار هستیم در سال جاری این خدمات گسترده‌تر و باکیفیت‌تر شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان دشتستان از توزیع غذا برای یک‌هزار خانوار در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در نیمه شعبان غذای گرم بین خانواده یک‌هزار نفر از مددجویان توزیع شد که از کمک‌های مردمی بوده است.

عدنانی ابراز داشت: به منظور کمک به معیشت مددجویان نیکوکاران در جشن‌ها و مناسبت‌ها کمک‌هایشان افزایش پیدا می‌کند.

وی بیان کرد: در دشتستان بیش از 10 هزار خانوار از خدمات این نهاد بهره می‌برند و جمعیتی بالغ بر 25 هزار نفر از خدمات این نهاد استفاده مستمر دارند.

این مسئول از پرداخت مستمری به 9 هزار خانواده در دشتستان خبر داد و اذعان داشت: در یکسال اخیر به 9 هزار و 232 خانوار مستمری پرداخت شده است.

عدنانی متذکر شد: تلاش برای رسیدگی به وضعیت بهداشتی و درمانی خانواده‌های تحت پوشش مورد نظر و توجه کمیته امداد قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.