سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیستی که شاید متقاضیان خرید پرسپولیس شوند

باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجیب نام یک پیشکسوت استقلال را در فهرست پیشکسوتان پرسپولیس برای حضور در جلسه هم اندیشی و خصوصی سازی به وزارت ورزش و جوانان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، وزارت ورزش و جوانان چندی پیش از 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس خواست نام تعدادی از پیشکسوتان طراز اول خود را برای حضور در جلسه هم اندیشی و خصوصی سازی به وزارت ورزش ارسال کنند.

این نشست چند روز قبل برگزار شد که در جریان آن عدم هماهنگی بین پرسپولیس موجب شد فقط چند نفر آنها در وزارت حضور پیدا کنند که همین تعداد هم بعد از صحبتهای حمید سجادی و حمید استیلی در جلسه حاضر نشدند تا زمان دیگری با تعداد بیشتری در نشست حاضر شوند.

البته در اینباره بحث های دیگری هم وجود داشت از جمله آنکه وزارت ورزش از فهرست ارسالی توسط پرسپولیسی ها شگفت زده شده بود. آنها انتظار داشتند در این فهرست با نامهایی مانند بهزادی، کاشانی، کلانی، جاسمیان، محمد دادکان، طاووسی، پیوس، علی پروین، مایلی کهن، کریم باقری، علی دایی، پیروانی، مهدوی کیا، خوردبین، معینی، برادران وطنخواه و بسیاری از چهره های نامدار و بلند آوازه دیگر روبه رو شوند، اما در شرایطی که باشگاه استقلال نام بزرگان خود را ردیف کرده بود، پرسپولیسی ها هیچیک از این نامهای بزرگ را در فهرست خود قرار نداده بودند این نامهای بزرگ در حالی حذف شده بودند که در میان آنها افرادی با تخصص های گوناگون و حتی سابقه ریاست فدراسیون دیده می شدند.

نبودن این اسامی بیشتر زمانی به چشم می آید که نام رضا رجبی پیشکسوت استقلال در زمره پیشکسوتان پرسپولیسی قرار گرفته است!
این فهرست همچنین می توانست در جریان واگذاری سهام به پیشکسوتان ملاک قرار بگیرد و گویا پرسپولیسی ها نامهایی را ارسال کرده بودند که با شرکت پیشکسوتان حمید استیلی و بعضی معاونت های باشگاه در ارتباط بودند.

آنچه بعید به نظر می رسد، این است که محمد رویانیان در جریان چنین اتفاقی قرار داشته باشد./مح
برچسب ها: خرید ، پرسپولیس ، استقلال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.