سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوي دولت مصر نيز استعفا کرد/ وزیر کشور سابق مصر به صف تظاهرکنندگان در التحریر پیوست

منابع خبری در قاهره اعلام کردند "علی الحدیدی" سخنگوی دولت مصر نیز به جمع استعفا کنندگان پیوست.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری شین هوا، شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبری فوری به نقل از خبرنگار خود در مصر اعلام کرد "احمد جمال" وزیر کشور سابق مصر به صف تظاهرکنندگان در میدان التحریر پیوست.

در عین حال، در شرایطی که بحران سیاسی در مصر تشدید شده و شکاف میان مخالفان و طرفداران محمد مرسی رئیس جمهور این کشور افزایش یافته است، "علی الحدیدی" سخنگوی دولت مصر نیز از سمت خود کناره گیری کرد.

خبرگزاری رسمی مصر اعلام کرد الحدیدی استعفای خود را به هشام قندیل نخست وزیر ارائه کرده و همکاری خود را با کابینه مرسی متوقف کرده است.

پس از آن که محمد مرسی مخالفت خود را با برگزاری همه پرسی درباره آینده سیاسی خود اعلام کرد، اهاب فهمی و عمر عامر، دو سخنگوی ریاست جمهوری مصر، نیز استعفا کردند.

در پی استعفای شش وزیر کابینه مصر از جمله محمد کمال عمرو، وزیر امور خارجه این کشور، الامری فواد وزیر ورزش مصر نیز روز سه شنبه از سمت خود کناره گیری کرد.

کناره گیری وزرای مصر در شرایطی اتفاق می افتد که اعتراضات مردم به سیاست های محمد مرسی در حال افزایش است. مخالفان مصری برکناری مرسی را از ریاست جمهوری خواستارند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.