سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترین اخبار "سیاسی" سه شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: رحيمي بيمارستان 100 تختخوابي رامهرمز را افتتاح کرد ، صحت انتخابات شوراها در شهر تهران تا عصر امروز اعلام می‌شود ،واکنش سازمان بازرسي به ادعاي دولت درباره پرونده 450 میلیون یورویی کیش و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح ذیل است:

بازشماری 10 درصد از صندوق‌های انتخابات شوراها در تهران/ هیچ تغییری در نتایج حاصل نشد



 رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران از بازشماری 10 درصد از صندوق‌های انتخابات شوراها در پي طرح شکايت برخي کاندیداهاس شواري شهر تهران خبر داد.

مصر بسيار بزرگتر از مرسي و اخوان‌المسلمين است/ پرچم اسرائيل کماکان در مصر مي‌درخشد يک کارشناس سياست خارجي‌ با اشاره به سياست‌هاي آمريکا در مقابل بيداري اسلامي‌ اظهار داشت: نقشه‌اي براي تجزيه و تقسيم مصر وجود دارد که توسط يک شرق‌شناسي انگليسي صهيونيست به نام "برنارد لوئيس" طراحي شده است؛ در اين طرح مصر را به 4 قسمت عمده تقسيم مي‌كند و از طرفي مردم مصر به دو دسته قبطي و مسلمان تقسيم مي‌شوند که اين دو دستگي امکان اختلافات داخلي را به وجود مي‌آورد و از طرف ديگر اختلافات سياسي نيز به آن دامن مي‌زند.

تروريست‌هایی از 29 مليت به اسارت ارتش سوریه درآمده‌اند
 سفير سوريه در تهران گفت: تروریست‌های دستگير شده در سوریه از کشورهاي مختلفي همچون عربستان، يمن، ليبي و تونس هستند که 600 نفر از آن‌ها مليت اروپايي دارند و به دنبال تضعيف دولت بشار اسد در کشور سوريه هستند.

ناآرامی‌های مصر کنترل نشود آینده نامطلوبی برای این کشور رقم خواهد خورد
 یک کارشناس سیاست خارجی گفت: اگر جلوی تنش‌های مصر گرفته نشود قطعا آینده نامطلوبی برای این کشور رقم خواهد خورد و امیدواریم رایزنی‌های فرهنگی و مذهبی میان کشورهای جهان اسلام برای حل مسائل بیشتر شود.

رحيمي بيمارستان 100 تختخوابي رامهرمز را افتتاح کرد
 با حضور معاون اول رئيس‌جمهور، بيمارستان 100 تختخوابي" مادر" در شهرستان رامهرمز به بهره‌برداري رسيد.

برنامه احمدي‌نژاد پس از پايان رياست جمهوري/ رئيس‌جمهور فرداشب گزارش مفصلي به مردم مي‌دهد
معاون رئيس‌جمهور با بيان اينکه کارنامه دولت‌هاي نهم و دهم بالاتر از دیگر دولت‌ها است،‌گفت: رئيس‌جمهور فرداشب گزارش مفصلي از عملکرد هشت ساله خود به مردم مي‌دهد.

صحت انتخابات شوراها در شهر تهران تا عصر امروز اعلام می‌شود




رئيس هيات مرکزي نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در مجلس از اعلام صحت انتخابات شوراها در حوزه تهران تا عصر امروز خبر داد.

واکنش سازمان بازرسي به ادعاي دولت درباره پرونده 450 میلیون یورویی کیش
 روابط عمومي سازمان بازرسي کل کشور نسبت به اطلاعيه روز جمعه 7 تير سال جاري پايگاه اطلاع‌رساني دولت درباره پرونده 450 میلیون یورویی کیش واکنش نشان داد.

بهترین ضمانت برای امنیت هسته‌ای، جهان عاری از سلاحهای هسته‌ای است
 نماینده دائم کشورمان در آژانس در کنفرانس بین‌المللی امنیت هسته‌ای در وین بر حفظ اطلاعات محرمانه هسته‌ای کشورها، محکومیت حملات سایبری علیه تاسیسات و فعالیت‌های هسته‌ای، خرابکاری صنعتی در تاسیسات هسته‌ای و جلوگیری از حملات مسلحانه علیه تاسیسات هسته‌ای تاکید کرد.

با اقامه دعوی در مجامع بین‌المللی می‌توان خسارات تحريم‌ها را به حداقل رساند
عضو کمیسیون برنامه،‌بودجه و محاسبات مجلس با بيان اين مطلب كه با اقامه دعوی در مجامع بین‌المللی می‌توان خساراتی که به واسطه‌ قطعنامه‌ها متوجه ایران است را به حداقل رساند، گفت: باید به این نکته توجه کرد که رجزخواندن و داد و فریاد کاری پیش نمی‌رود بلکه باید تدابیر خاص اندیشید.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.