سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون درمان وزارت بهداشت خبر داد:

اختصاص 5000 میلیارد تومان اعتبار به حوزه سلامت/کاهش 10 درصدی هزینه های پرداختی از جانب مردم

اگر به میزان 5000 میلیارد تومان اعتبار به حوزه سلامت اختصاص داده شود میزان هزینه های پرداختی از جانب مردم 10 درصد کاهش می یابد.

دکتر  امامی رضوی معاون درمان وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار علمي  باشگاه خبرنگاران در خصوص اعتبارات اختصاص یافته به حوزه  سلامت گفت: دولت و مجلس به این موضوع عنایت داشته اند و طبق قانون برنامه ی پنجم 10 درصد بخشی از هدفمندی یارانه ها باید به حوزه سلامت اختصاص داده شود که این کار مد نظر قرار گرفته است و بر این اساس قرار شده است که 5000 میلیارد از این اعتبارات به وزارت بهداشت داده شود.

وی با اشاره به اینکه ابلاغیه ی این بودجه هنوز به دست ما نرسیده است گفت: قرار است این کار انجام شود و کمیسیون بهداشت و مسئولین حوزه برنامه بودجه مجلس این عنایت را خواهند داشت.

وی در ادامه افزود: در صورتیکه این اعتبارات در بودجه فراهم شود و 10 درصد هدفمندی یارانه ها تامین شود فکر می کنیم مردم در سال 92 دغدغه ی هزینه های درمان را نخواهند داشت.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که با اعتبارات در نظر گرفته شده در سال جاری میزان هزینه های پرداختی از جانب مردم چقدر خواهد بود گفت: فکر می کنیم اگر به میزان 5000 میلیارد تومان اعتبار به این امر اختصاص داده شود از 54 درصدی که هم اکنون مورد بحث است حداقل به میزان 10 درصد کاهش خواهیم داشت./ع2
برچسب ها: بهداشت ، سلامت ، یارانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.