سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رویانیان:اگر استقلال جباري را نخواهد در خدمتش هستیم/از استقلال فتح اله زاده را جذب مي کنم!

رویانیان پيش از آغاز جلسه با مهدی تاج در محل سازمان لیگ گفت: اگر استقلال جباري را نخواهد در خدمتش هستیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، جلسه امروز رویانیان با مهدی تاج سرپرست سازمان لیگ آغاز شد.
 
محمد رویانیان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ما قصد داشتیم امروز جلسه ای بگذاریم تا از باشگاه دفاع کنیم. فدراسیون باید از حق باشگاهها دفاع کند. تا کی باشگاهها باید هزینه کنند؟ ما همیشه پول نداریم و اکثر اوقات خجالت زده بازیکنانمان می شویم. آقای فتح اله زاده گفته که تیم ما 200 میلیارد پول دارد! باید به او بگویم اگر ما 200 میلیارد داریم، آنها 300 میلیارد دارند.
 
وی درباره وزارت ورزش گفت: وزارت ورزش مرجع و پدر ماست. انتظار دارم آقای عباسی به عنوان وزیر ورزش با درایت به مشکلات ما رسیدگی کند و عاقلانه تصمیم بگیرد تا کارها به درستی پیش رود و تیم ما احساس آرامش کند تا بتوانیم فصل خوبی را پشت سر بگذاریم.
 
رویانیان در مورد علی پروین افزود: آقای پروین بزرگ ما و بزرگ فوتبال ایران است. مهم نیست که من یا آقای پروین باشیم یا نه، مهم این است که راه درست باشد و پرسپولیس با قدرت جلو رود و موفق باشد.
 
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره شایعه حضور مجتبی جباری در تیم پرسپولیس گفت: مجتبی جباری متعلق به استقلال است و من تقاضا دارم حرمت باشگاه و مدیریت این تیم حفظ شود. جباری باید در خدمت باشگاه استقلال باشد اما اگر شرایطی پیش امد که استقلالی ها او را نخواستند ما در خدمت او خواهیم بود./زر
برچسب ها: رویانیان ، پرسپولیس ، تاج ، جلسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.