سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

تقدیر معاون میراث فرهنگی کشور از فعالیت های رسانه ای کرمانشاه

معاون میراث فرهنگی کشور در جریان برگزاری نمایشگاه میراث و رسانه که در کاخ موزه سعد آباد تهران برگزار شد از فعالیت رسانه ای اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه تقدیر کرد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت : معاون میراث فرهنگی کشور شب گذشته از غرفه کرمانشاه در نمایشگاه میراث و رسانه که در محل کاخ موزه سعدآباد برگزار شد بازدید به عمل آورد.

احسان احمدی نصر افزود: در این نمایشگاه دو غرفه به فعالیت های رسانه ای اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، اختصاص یافته است.

این مقام مسئول گفت: در این غرفه چالش های رسانه ای و ارتباطات در مباحث میراث فرهنگی در قالب های مختلفی به تصویر کشیده شد.

احمدی نصر افزود: همچنین در این غرفه فعالیت های یکسال گذشته رسانه ای میراث فرهنگی کرمانشاه در قالب کتابی با عنوان میراث در آیینه رسانه ها در معرض دید بازدید کنندگان این نمایشگاه قرار گرفت.

وی گفت: در بازدید معاون میراث فرهنگی کشور از غرفه کرمانشاه، این غرفه به عنوان غرفه برتر شناخته شد و از مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه تقدیر به عمل آمد./س

برچسب ها: کرمانشاه ، تقدیر ، میراث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.