سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خشم غربيها از حمايت ايران از انقلابهاي مردمي جهان

نويسنده و فعال رسانه اي عراقي با اشاره به قطع العالم و دیگر شبكه هاي تلويزيوني ايراني از ماهواره هاي غربي تاكيد كرد كه شبكه هاي ايراني بهاي موضع ملي خود را در حمايت از حقوق ملتها در برابر قدرت هاي سلطه گر و استعمارگر به ويژه آمريكا مي پردازند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم ؛‌ عبدالكريم الصراف غرب را متهم كرد كه از شبكه هاي فتنه گري حمايت مي كند كه فرهنگ قتل و سر بريدن و مثله كردن اجساد را ترويج مي كنند.

الصراف با بیان اینکه شبكه هاي ماهواره اي ايران بهاي موضع ملي خود را مي پردازند و مشكل در آنچه اين شبكه ها پخش مي كنند، نيست بلكه مشكل اين است كه طرف ديگر از موضع ملي ايران در حمايت از مسئله فلسطين و حقوق ملت ها عليه ظلم و ستم و استكبار و استعمار راضي نيست؛ افزود: شبكه هاي ماهواره اي ايراني از تروريسم حمايت نمي كنند و به فتنه و قتل هم فرا نمي خوانند بلكه به دوستي دعوت مي كنند و رسالت حرفه اي خود را انجام مي دهند به طوري كه ديدگاههاي مختلف را انعكاس مي دهند و مانع از رسيدن صداي مخالفان نمي شوند. الصراف اظهار داشت: قطع پخش برنامه هاي شبكه هاي ايراني موضع سياسي عليه اين كشور و تلاش براي فشار بر سياست هاي مستقل و عادلانه تهران است.

نويسنده عراقي تاكيد كرد كه از سياست يك بام و دو هوا عليه شبكه هاي ايراني كه ميليون ها بيننده در جهان دارند، استفاده مي شود اين در حالي است كه شبكه هايي مانند العربيه و الجزيره نفرت و كينه را گسترش مي دهند و به فتنه و قتل تحريك مي كنند و تروريست هايي را كه به كليساها ، مدارس ، مساجد و بازارها حمله مي كنند، جهادي به شمار مي آورند.وي گفت: اينها نمي خواهند ميليون ها بيننده از واقعيت مطلع شوند بلكه مي خواهند مردم فقط رسانه هاي گمراه كننده آمريكايي ـ صهيونيستي را دنبال كنند و جهان فقط از يك ديدگاه مطلع شود.

عبدالكريم الصراف تصريح كرد آمريكا در ظاهر به دموكراسي و آزادي بيان فرامي خواند اما با هر نظري كه با آن مخالف باشد، مبارزه مي كند اين در حالي است كه هيچگاه مانع از فعاليت شبكه هايي كه به پيامبران توهين مي كنند، نمي شود و آنها را تحت فشار قرار نمي دهد.وي افزود مدتي پيش از اصحاب رسانه دوست اسرائيل تجليل شد و مدير شبكه العربيه و مدير مسئول روزنامه الشرق الاوسط كه هر دو سعودي هستند، از جمله اين شخصيت ها بودند و جايزه نيم ميليون دلاري دريافت كردند.

الصراف گفت: هرگز نمي توان اين كار را توجيه كرد و براي افكار عمومي جهان واضح و روشن است زيرا آنها فقط مي خواهند نظر خودشان منتشر شود و فرهنگ قتل، سربريدن و خوردن قلب انسانها گسترش يابد.وي بي توجهي رسانه هاي غربي به اوضاع و حوادث بحرين و سركوب و قتل روزانه در اين كشور را نيز محكوم كرد.

برچسب ها: غرب ، انقلاب ، خشم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.