سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ميرتاج‌الديني در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

برنامه احمدي‌نژاد پس از پايان رياست جمهوري/ رئيس‌جمهور فرداشب گزارش مفصلي به مردم مي‌دهد

معاون رئيس‌جمهور با بيان اينکه کارنامه دولت‌هاي نهم و دهم بالاتر از دیگر دولت‌ها است،‌گفت: رئيس‌جمهور فرداشب گزارش مفصلي از عملکرد هشت ساله خود به مردم مي‌دهد.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی معاون رئيس‌جمهور در حاشيه مراسم بزرگداشت علامه شیخ حسن شحاته در مسجد ارگ تهران در جمع خبرنگاران گفت: حادثه عملیات تروریستی در روستای ابومسلم در الجیزه قاهره فتنه افراطی‌های تکفیری بود که مثل سرطان در اسلام نفوذ کرده‌اند و به دنبال ترور مسلمانان هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: استکبار جهانی و صهیونیست‌ها از تکفیری‌ها پشتیبانی کرده و به دنبال تخریب چهره نورانی اسلام هستند.

معاون رئیس‌جمهور در پاسخ به این سوال که دولت دهم چه کمک‌هایی به رئیس‌جمهور منتخب می‌کند، اظهار داشت: دولت در مجموعه کاری خود اقداماتی را شروع کرده و وزرای مربوطه از جمله وزراي اقتصادی برای چند ماه اول دولت دهم مقدمات کار را فراهم کرده‌اند تا دولت یازدهم در ماه‌های آغازین کار خود درگیر مسائل روزمره نشود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این‌که احمدی‌نژاد گفته در تحویل دادن دولت یکسری ناگفته‌ها دارد، آیا شما از این ناگفته‌ها اطلاع دارید، افزود: رئيس‌جمهور همواره با مردم سخن گفته و گزارش کار خود را به مردم ارائه کرده است و فردا (12 تیرماه) نيز گزارش مفصل رئیس‌جمهور از تلویزیون پخش خواهد شد و از این حاشیه‌سازی‌هایی که رسانه‌ها می‌خواهند انجام دهند به دور است.

ميرتاج‌الديني ادامه داد: گزارش فردا شب رئیس‌جمهور بسیار جامع خواهد بود اما بديهي است که وي در یک برنامه نمی‌تواند عملکرد 8 ساله خود را ارائه دهد اما آیندگان قضاوت خواهند کرد که این دولت اقدامات بسیار خوبی انجام داده و کارنامه عملکرد دولت بالاتر از همه دولت‌ها است.

معاون رئیس‌جمهور در پاسخ به این سوال که برنامه احمدی‌نژاد پس از پايان دوره ریاست جمهوری چیست، گفت: فعلا چیزی در اين زمينه اعلام نشده است.

میرتاج‌الدینی همچنين در پاسخ به این سوال که چه نمره‌ای به دولت می‌دهید، افزود: کارنامه دولت نهم و دهم در مقایسه با دولت‌های پس از انقلاب کارنامه مقبولی بوده و مي‌توان گفت بالاتر از دیگر دولت‌ها است البته نمره‌دادن کاری بسیار مشکلي است اما طبعا هر دولتی کاستی‌هایی دارد.

وی ادامه داد: کارنامه عملکرد دولت در عرصه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، سیاست داخلی و خارجی قابل دفاع است.

معاون رئيس جمهور همچنين در پاسخ به اين سوال که اگر بخواهيد از دولت انتقاد کنيد چه خواهيد گفت، بيان داشت: تغيير مديريت‌ها در دولت زياد بوده که اين امر دو طرفه بوده چراکه برخي مديران باوفا نبودند و از طرف دولت هم تغييرات زيادي انجام شد.

ميرتاج‌الديني درباره برخي ادعاها درباره آشوب بعد از انتخابات تصريح کرد: برخي بداخلاقي‌هاي سياسي باعث شد تا مسببان آن پيش مردم رسوا شوند چراکه برخي از اينها در حرفهاي خود احترام و شان رياست جمهوري را حفظ نکردند.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.