سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقويم مطالعاتي سال 92 اداره كل "بنادر ودريانوردي" استان خوزستان به تصويب رسيد

بيش از 54 پروژه مطالعاتي با توان داخلي از مجموع 67 پروژه نيازسنجي شده در تقويم مطالعاتي سال 92 اداره كل بنادر و دريانوردي استان خوزستان بررسي و تصويب شد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، جهانگير نجاتي سرپرست طرح و توسعه اين اداره كل با اعلام اين خبر گفت: اين پروژه هاي مطالعاتي در برگيرنده موضوعاتي نظير تخليه و بارگيري، ايمني، فني- عمراني، مباحثIT، حمل و نقل، آموزشي و مشاركتي و... است كه پس از بررسي و ارزيابي هاي لازم در شوراي پژوهش اين اداره كل مورد بررسي و تصويب قرار گرفت.

وي با تاكيد بر اينكه يكي از برنامه هاي بلند مدت و ساليانه در توسعه فعاليت هاي مطالعاتي اداره كل بنادر و دريانوردي استان خوزستان، تهيه تقويم مطالعاتي وراهبري آنها است.

نجاتي خاطر نشان كرد: باتوجه به استراتژي هاي تعريف شده انجام تحقيقات و پژوهش ها با سه رويكرد توسعه اي و كاربردي، ارتقاء دانش، تصميم گيري و تصميم سازي با اتكاء بر توان كارشناسان داخلي است.

وي تصريح كرد: اداره كل بنادر ودريانوردي خوزستان همواره با دركي صحيح از موفقيت و جايگاه خود، همگام با ديگر سازمان ها، نهادها و موسسات پژوهشي با هدف فرهنگ پژوهش مداري در جامعه بندري با مشاركت و همفكري بيشتركاركنان در جهت بهبود كيفيت پژوهش و استمرار آن در اداره كل گام برداشته و همواره شاهد درخشش كاركنان در زمينه هاي علمي بوده است.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.