سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

دانشگاه آزاد باید تقویت شود

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی حاصل مشارکت های مردمی است و باید این محیط ارزشمند را تقویت کرد.

 


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ؛کاظم جلالی در دیدار با رییس منطقه 10دانشگاه آزاد اسلامی و اعضای هیات رییسه و مدیران واحد دانشگاهی شاهرود افزود: توجه به تحصیلات تکمیلی و گسترش رشته ها برای توسعه علمی کشور بسیار مهم است.

وی توجه به منابع مالی دانشگاه آزاد را با اهمیت دانست و گفت: نادیده گرفتن منابع مالی دانشگاه متضمن خطر است و همه مسوولان و کارکنان باید با جدیت موضوع درآمدزایی این مجموعه را دنبال کنند.

وی به اعمال نادرست برخی سیاست های آموزشی اشاره کرد و افزود: فضای علمی و آموزشی دچار خدشه جدی است و باید این سیاست ها در سطح کلان اصلاح شوند.

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آموزش عالی هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی باید گسترش یابد.

وی با اشاره به راه اندازی دفتر نظارت و ارزشیابی گفت: در کشور باید نظارت و ارزشیابی جریان داشته باشد.

جلالی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود را به عنوان دانشگاه با سابقه و ریشه دار دانست و افزود: دانشگاه آزاد فضای مناسبی را به لحاظ ساخت وساز دارد و باید از این فضا استفاده کیفی کرد.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نگاه به دانشگاه آزاد اسلامی ،نگاهی سیاسی نیست بلکه ظرفیت خوبی برای کشور است و می بایست به درستی از این ظرفیت استفاده شود و راه رسیدن به این ظرفیت گسترش رشته ها است.

وی بر اهمیت رشته های تحصیلات تکمیلی تاکید کرد و گفت: امروزه هدف اصلی باید افزایش رشته های تحصیلات تکمیلی باشد و برای اخذ رشته های دکترا هم تلاش بیشتری کنیم تا منفعت بیشتری به مردم برسد./س

برچسب ها: دانشگاه ، آزاد ، تقویت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.