سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

رتبه دوم نویسندگان فارسی در مسابقات کشوری وبلاگ نویسی نماز

در دومین مسابقه وبلاگ نویسی نماز، نویسندگان جوان استان فارس با شرکت در این رقابت فرهنگی، رتبه دوم را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، قائم مقام ستاد اقامه نماز گفت: در دومین مسابقه وبلاگ نویسی نماز، 227 تن از فرهیختگان استان فارس با شرکت در این رقابت فرهنگی، رتبه دوم را کسب و 5 نفر از شرکت کنندگان نیز در فهرست برگزیدگان قرار گرفتند.

حجت الاسلام علی سقاچی با بیان این که این مسابقات سال گذشته در سطح کشور برگزار شد افزود: نویسندگان جوان از سراسر استان فارس با ارسال 260 اثر، رتبه سوم را در کشور کسب و نام 13 نفر از این افراد نیز در فهرست برگزیدگان مسابقه قرار گرفته است.

وی گفت: در مراسمی که صبح پنجشنبه 13 تیر ماه در تالار حافظ شیراز برگزار میشود از برگزیدگان این مسابقات فرهنگی و از نویسندگان جوانی که با ستاد اقامه نماز همکاری دارند تجلیل میشود.

حجت الاسلام علی سقاچی با اشاره به فراخوان مقالات بیست و دومین اجلاس سراسری نماز با شعار "نماز و سبک زندگی" و با رویکرد سلامت اقتصادی افزود: علاقمندان تا پایان تیرماه می توانند مقالات خود را در محورها و موضوعات اجلاسی در چهار محور اصلی شامل نماز و سبک زندگی، نماز و سلامت اقتصادی، نماز و سبک زندگی اسلامی و اقتصاد سالم به دبیرخانه این اجلاس ارسال کنند.

بیست و دومین اجلاس سراسری نماز 13 و 14 شهریور ماه سال جاری برگزار میشود./س

برچسب ها: رتبه ، دوم ، وبلاگ ، فارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.