سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش بخش کار آفرینی و توانمند سازی کودکان کار و خیابان درمنطقه 16

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 16 از افزایش بخش کار آفرینی و توانمند سازی جهت ساماندهی کودکان کار و خیابان منطقه در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مهدی تیموری با اعلام این خبر گفت: با توجه به افزایش کودکان کار و خیابان و مددکار شهر در پایانه جنوب، طرحی جهت افزایش بخش کار آفرینی کودکان اجرا خواهد شد.
وی افزود: یکی از مهمترین طرح های اجتماعی مورد نظر کودکان کار و خیابان و مدد کار شهر در پایانه جنوب و بررسی کارآمد بودن این طرح ها در منطقه است.
در ادامه کارشنا مرکز مطالعات وبرنامه ریزی شهرداری گفت: به منظور افزایش فعالیت کانون ها از ظرفیت های محلی و مردی بیشتر استفاده خواهد شد.
وی اظهار کرد: کانون ها باید مجوز فعالیت درسرای محلات را داشته  تا بر این اساس امکان فعالیت کانون های محلی با مدیران محله ادامه و با حضور در دوره های تسهیلگری امکان واگذاری اجرای طرح هایی در سطح محله یا منطقه انجام گیرد.
تیموری همچنین در پایان برنامه پیشنهادی سال 92 را به منظور توجه بیشتر به افراد آسیب دیده از طریق افزایش بخش کار آفرینی و توانمند سازی و توجه به کودکان کار و خیابان و حرفه آموزی مورد تاکید قرار داد./ف
برچسب ها: توانمند ، محله ، طرح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.