سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اذربايجان شرقي/

استاندار آذربایجان شرقی: موارد ناامنی در استان نادر است

آذربایجان شرقی، استان امنی بوده و موارد ناامنی در آن بسیار نادر است، اما همین موارد نادر نیز باید به دقت و جدیت مورد رسیدگی قرار گیرند.






به گزارش خبرگزاری گروه استانها باشگاه خبرنگاران منطقه آذربایجان شرقی، احمد علیرضابیگی در مراسم تجلیل از عوامل نمونه انتظامی و قضایی استان، با بیان این که آذربایجان شرقی جغرافیای مهمی در ایران محسوب می‌شود، افزود: هر حادثه‌ای که این جغرافیا را متاثر می‌کند باید به اندازه وزن خود مورد رسیدگی قرار گیرد به ویژه حوادثی که امنیت و آرامش جامعه را مورد تهدید قرار می‌دهد.

وی گفت: پاسداران امنیت جامعه، افراد بصیر، آگاه و بیداری هستند که در سایه تلاش‌های آنها، شاهد امنیت پایدار و آرامش خاطر مردم و انجام کارهای بزرگ توسط دولت و فراهم شدن بستر مناسب برای حضور سرمایه‌گذاران در سطح استان هستیم.

وی اظهار کرد: کاردانی نیروی انتظامی در کشف موارد ناامن‌کننده و برخورد قاطعانه دستگاه قضایی با این موارد، موجب امنیت پایدار در سطح استان شده و امکان انجام کارهای بزرگ را فراهم کرده است.

علیرضابیگی با قدردانی از مدیریت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی استان، موفقیت در عرصه‌های مختلف را نتیجه مدیریت منسجم و عالمانه در این دو نهاد دانست و اظهار کرد: جمع حاضر به نمایندگی از تمام کسانی که در نیروی انتظامی و دستگاه قضایی، خالصانه تلاش می‌کنند مورد قدردانی قرار می‌گیرند و در واقع این جلسه نماد قدرشناسی از این دو نهاد پرتلاش و خدمت‌گزار است.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر این که نباید عنصر انگیزه را در نیروی انتظامی و دستگاه قضایی نادیده گرفت، افزود: وجود انگیزه که ناشی از ایمان و اعتقاد قلبی به آرمان‌های دینی و انقلابی است باعث کارهایی می‌شود که شاید در محاسبات عادی، انجام آنها امکان‌پذیر نباشد.

وی با اشاره به این که قاطعیت نیروهای قضایی در مسیر حمایت از سرمایه‌گذاری، مایه اطمینان خاطر مردم و آرامش و امنیت سرمایه‌گذاران است، خاطرنشان کرد: اگر نگاهی به عملکرد دولت در اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی داشته باشیم و کارهای بزرگی مانند همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری را بررسی کنیم می‌بینیم که بستر همه این دستاوردها، وجود امنیت و آرامش خاطر است.

علیرضابیگی با اشاره به حضور 250 سرمایه‌گذار و بنگاه اقتصادی در چهارمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری، افزود: میهمانان خارجی این همایش قطعا شرایط استان ما را برای سایر سرمایه‌گذاران خارجی بازگو و اعلام خواهند کرد که برخلاف تبلیغات رسانه‌ای نظام سلطه، فضای حاکم بر جمهوری اسلامی، فضای امنیت، صمیمیت، همدلی و آرامش است، همچنان‌که این اتفاق را در تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان هم شاهد بودیم.

در پایان این مراسم استاندار آذربایجان شرقی با اهدای لوح سپاس و هدیه، از رییس سابق پلیس آگاهی استان و پنج نفر از نیروهای این مجموعه، رییس پلیس راه استان و دادستان‌های مراغه، سراب و جلفا قدردانی کرد./ش


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.