سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حقيقت‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

قطع پخش برنامه از ماهواره‌هاي ايراني بيانگر برنده‌بودن ايران در رقابت رسانه‌اي است

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بيان اينکه قطع پخش برنامه از ماهواره‌هاي ايراني بيانگر برنده‌بودن ايران در رقابت رسانه‌اي است، گفت: اقدامات ما به قدری اثر‌بخش است که غربی‌ها نمی‌توانند فعاليت رسانه‌هاي راستگو را تحمل کنند.

منصور حقیقت‌پور نماینده اردبیل، سرعین و نمین در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به حذف شبكه‌هاي پرس‌تي‌وي و العالم و چند شبكه ديگر ماهواره‌اي گفت: این مسئله بیانگر این است که غربی‌ها ظرفیت افشاي دروغ‌پردازي‌هاي آنان و ادعاي آزادي بيان را ندارند و صحبت‌هایشان بی‌پایه و اساس است.

وی ادامه داد: غربی‌ها هزاران مرکز سخن‌پراکنی و فضای مجازی را بر علیه ما سازماندهی کردند اما تحمل چند شبکه‌ ما را ندارند.

حقیقت‌پور با بیان اینکه اين‌گونه مسائل بیانگر برنده بودن ايران در رقابت رسانه‌اي است، تصریح کرد: اقدامات ما به قدری اثر‌بخش است که غربی‌ها نمی‌توانند فعاليت رسانه‌هاي راستگو را تحمل کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مطمئنا ما به فناوری ماهواره نیز دست پیدا خواهیم کرد و اینگونه نیست که آمریکایی‌ها مالک بلامنازع جهان باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جنبه حقوقی این مسئله قطعا توسط وزارت خارجه پیگیری خواهد شد زيرا بايد ناکارآمدی این‌گونه معاملات و معادلات بين‌المللي را نشان داد.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.