سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چاشني جذب مخاطب در طرح 1447، انتخاب كليپ هاي شاد است

در طراحي برنامه 1447 با استفاده از گرافيك، رنگ بندي و استفاده از فضاهاي خارج از استوديو براي مخاطب تنوع ايجاد كرده ايم.

"رضا درويش نوري" تهيه كننده، در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، گفت: طرح 1447 از 31 خرداد ماه بر روي آنتن شبكه پنج سيما رفت كه در ابتدا با حفظ و تفسير سوره ملك شروع شد و از اوايل هفته نيز به تفسير و آموزش سوره قلم مي پردازم كه در شكل روتين اين برنامه از شنبه تا پنجشنبه به صورت تفكيك شده به آموزش يكي از سوره هاي جزء 29 پرداخته مي شود و در روز جمعه نيز مباحث آموزشي، دوره مي گردد.
وي افزود: حجم مخاطبان نسبت به سال گذشته افزايش چشمگيري يافته البته اين يك ادعا نيست زيرا در طراحي برنامه با استفاده از گرافيك، رنگ بندي و استفاده از فضاهاي خارج از استوديو براي مخاطب تنوع ايجاد كرده ايم و همچنين با انتخاب كليپ هاي شاد، مفرح و جذاب توانسته ايم مخاطب را پاي گيرنده ميخكوب كنيم.
"درويش نوري" عنوان كرد: بخش آموزش توسط آقاي "بحرالعلوم" و تفسير توسط آقاي "چيت سازيان" انجام مي شود كه در هر برنامه به معرفي يكي از حافظان مي پردازيم./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.