سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاکسازي حاشيه بزرگراه صياد از سد معبرکنندگان

معاون حمل و نقل و ترافيک منطقه 4 از رفع معضلات صافکاري هاي حاشيه بزرگراه شهيد صياد شيرازي خبر داد و گفت: در اين طرح معابر منطقه از وجود صافکاران و تعميرکاراني که ايجاد مزاحمت کنند پاکسازي مي شود.

محمد مهدي ميرزايي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود: به منظور جلوگيري از بروز حوادث و تصادف وسايل نقليه، با همکاري مرکز کنترل ترافيک شرق تهران و پليس راهور بزرگراه ها تيم هاي مشترک گشت و جمع آوري وسايل و لوازم مربوط به صافکاري هاي حاشيه بزرگراه شهيد صياد شيرازي در معاونت حمل ونقل و ترافيک منطقه 4 راه اندازي شد.
معاون حمل ونقل و ترافيک منطقه 4 ادامه داد: با توجه به فعاليت هاي غير مجاز صافکاري هاي حاشيه بزرگراهي و مشکلات و معضلات بوجود آمده در اين خصوص بارها شاهد بروز تصادفات و برخوردهاي مرگبار خودروهاي عبوري با وسايط نقليه متوقف شده در حاشيه بزرگراه بوديم.
ميرزايي تصريح کرد: به منظور جلوگيري از بروز حوادث مشابه، خودروهايي که جهت صافکاري به اين صافکاري هاي سيار و غيرمجاز مراجعه و با توقف در حاشيه معابر و بزرگراه منجر به بروز حوادث و تصادفات در بزرگراه ها شوند، اعمال قانون مي شوند.
وي در ادامه از اجراي طرح فوريتي پاکسازي و رفع مزاحمت از معابر شمال شرق تهران خبر داد و خاطرنشان کرد:در اين طرح با نصب موانع در پياده روها، از ورود خودروها به اين فضاهاي عمومي جلوگيري خواهد شد./ز
برچسب ها: بزرگراه ، صیاد ، سدمعبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.