سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی شایعه انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس؛

غمخوار: هرکمکی از دستم بر آید برای پرسپولیس انجام می‌دهم / هیأت‌امنا باید اعضای هیأت‌مدیره پرسپولیس را تعیین کند

مدیر عامل سابق پرسپولیس گفت: مسئولان وزارت ورزش تا الان صحبتی با من برای حضور در هیأت مدیره پرسپولیس انجام ندادند.

غمخوار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من هوادار پرسپولیس هستم. به خاطر همین هر کمکی که از دستم برآید برای این تیم انجام می دهم.

مدیر عامل سابق پرسپولیس درباره وضعیت تیم پرسپولیس گفت: شرایط پرسپولیس خوب نیست. متأسفانه در دوره حساس همچون نقل و انتقالات پرسپولیس دچار مشکلات مدیریتی می شود و امیدوارم در آینده این مشکلات حل شوند.

وی بیان کرد: من همواره بیان کردم که اگر دولت در تعیین هیأت مدیره مدیر عامل پرسپولیس نقش داشته باشد اوضاع پرسپولیس به همین منوال خواهد ماند و تغییر و تحولات همواره دراین تیم انجام می شود.

غمخوار اظهار داشت: به نظرم از بین هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس باید هیأت امنایی تشکیل شود و آنها مسئول تعیین اعضای هیأت مدیره و مدیر عامل پرسپولیس شوند.

مدیر عامل سابق پرسپولیس تصریح کرد: وزارت ورزش برای ادامه تسلطش بر باشگاه پرسپولیس باید هیأت امنایی تشکیل دهد و وظیفه تعیین هیأت مدیره و مدیر عامل را به این هیأت بسپارد و به طور غیر مستقیم بر عملکردشان نظارت کنند.

وی درباره ارزیابی اش از ترکیب هیأت مدیره پرسپولیس گفت: اعضای هیأت مدیره پرسپولیس باید از بین افرادی با شم اقتصادی و مدیریتی انتخاب شوند.
همچنین پیشکسوتان که در مسائل فنی تبحر دارند و مدیر و کار آمد هستند هم باید در هیأت مدیره حضور پیدا کنند.

غمخوار در خصوص عملکرد رویانیان درتیم پرسپولیس گفت: رویانیان در زمینه اقتصادی برنامه های دراز مدت و کوتاه مدتی برای تیم پرسپولیس انجام داده است اما در زمینه فنی، پرسپولیس باحضور وی نتیجه نگرفته است./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.