سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوري مالكي ادعاي مضحك فرمانده آمريكايي در خصوص ايران را تكذيب كرد

دفتر نوري مالكي نخست وزير عراق در بيانيه اي ادعاي مضحك و بي پايه و اساس "جورج كيسي" فرمانده سابق نيروهاي امريكايي در خصوص ايران را تكذيب كرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، دفتر"نوري مالكي" نخست وزير عراق امروز در بيانيه اي اعلام كرد:"جورج كيسي" فرمانده سابق نيروهاي آمريكايي در يكي از مراسم هاي ويژه منافقين در پاريس مدعي شده است كه نخست وزير عراق وي را در جريان عاملان انفجارهاي سامرا قرار داده است.

در ادامه اين بيانيه آمده است:"كيسي" مدعي شده كه ايران در پس انفجارهاي عراق قرار داشته اما در تحقيقات ويژه اي كه به عمل آمده نشان داده است كه گروه تروريستي القاعده عامل انفجارهاي مزبور بوده و"نوري مالكي" هم تمامي اظهارات "كيسي" را تكذيب مي‌كند.

در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است: القاعده در زمان وقوع انفجارها در سامرا با صدور بيانيه اي به ارتكاب اين جنايت اعتراف كرده است.

دفتر نخست وزير عراق در پايان از مقامات آمريكايي خواسته است در اظهارات خود از حيطه راستي وحرفه اي گري خارج نشده وبه آن متعهد باشند.

گفتني است "جورج كيسي" فرمانده سابق نيروهاي مسلح آمريكا در عراق در ادعايي مضحك وبي پايه واساس از دست داشتن ايران در انفجارهاي سامرا سخن گفته بود.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.