سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

رتبه چهارم جوان فارسی در جشنواره حضرت علی اکبر (ع)

جوان جهرمی از فارس مقام چهارم کشوری جشنواره حضرت علی اکبر (ع) را کسب کرد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، روابط عمومي جمعيت هلال احمر استان فارس اعلام كرد:مهرداد الطافي عضو جوان جمعيت هلال احمر از شهرستان جهرم در پنجمين جشنواره اجتماعي حضرت علي اكبر(ع) مقام چهارم كشوري در بخش جوان برتر ايثارگر را از آن خود كرد.

به نقل از اين روابط عمومي جمعيت هلال احمر استان فارس، الطافي متولد سال ۱۳۷۰ شهرستان جهرم است كه به سبب علاقه فراوان به جمعيت هلال احمر و فعاليت هاي امدادي و داوطلبانه، هم اكنون در رشته مديريت امداد و سوانح دانشگاه جامع علمي كاربردي هلال احمر لارستان مشغول تحصيل است.
همچنين وي فعاليت داوطلبانه اي در برنامه هاي فرهنگي و عام المنفعه سازمان جوانان جمعيت هلال احمر به ويژه در شاخه هاي آزاد و روستايي انجام مي دهد.
اين جوان جهرمي علاوه بر فعاليت هاي امدادي ، فرهنگي وداوطلبانه ، داراي افتخارات علمي و پژوهشي نيز هست و مقالات مختلف او با موضوع هاي مرتبط با حوادث و بلايا به عنوان مقاله هاي برتر در سال ۹۰ و ۹۱ معرفي شده است.
از جمله اين مقاله ها مي توان به مقاله شناخت و حمايت هاي رواني قبل و بعد از بلايا، ربات امدادگر براي جست وجو درآوار ، گروه هاي آسيب پذير در بلايا تفاوت زلزله بم و آذربايجان با رويكرد آموزشي، اردوهاي جهادي وزارت جهاد كشاورزي ، تجارب آموخته هاي بلايا و تغذيه كودكان و شيرخواران اشاره كرد.
الطافي همچنين افتخارات ديگري نيز در زمينه هاي اجتماعي، فرهنگي و هنري كسب كرده است./س

برچسب ها: رتبه ، چهارم ، فارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.