سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه :

مبنای اخذ کرایه کارت بلیط است/ کارتخوان ها خراب بود کرایه نپردازید

سنندجی اعلام کرد: مبنای اخذ کرایه کارت بلیط های الکترونیکی است و در صورتی که دستگاه کارت خوان اتوبوس ها خراب بود شهروندان از پرداخت کرایه معاف هستند.

پیمان سنندجی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص افزایش نرخ کرایه های تاکسی در سال جاری اظهار داشت: افزایش نرخ کرایه های تاکسی بر اساس مصوبه شورای شهر در قالب کارت بلیط و کرایه های نقدی بود حال آنکه  مبنای اخذ کرایه کارت بلیط است.
وی با اشاره به اینکه نرخ کرایه های اتوبوس نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش پیدا کرده است گفت: کرایه نقدی برای آن دسته از شهروندانی در نظر گرفته شده که از کارت بلیط های الکترونیکی استفاده نمی کنند.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی انتقاد از عملکرد سنتی در ناوگان اتوبوسرانی افزود: پرداخت کرایه به صورت نقدی مشکلات بسیاری از جمله‌ آلودگی و همین طور نبود پول خرد را به همراه دارد امیدواریم با ترویج فرهنگ استفاده از کارت بلیط مسئله رد و بدل شدن پول میان شهروندان و رانندگان اتوبوس مرتفع شود.
وی با تأکید بر اینکه برای جلوگیری از اجحاف در حق شهروندانی که از کارت بلیط استفاده می کنند، در صورتی که کارت خوان اتوبوس خراب بود، کرایه ای دریافت نمی شود، یاد آور شد، با توجه به اینکه تمامی اتوبوس های فعال در سطح شهر تهران مجهز به دستگاههای کارت خوان هستند، در صورتی که دستگاه خراب بود، شهروندان رایگان جابه جا می شوند و این موضوع در تمامی اتوبوس ها اطلاع رسانی شده است.
سنندجی با درخواست از شهروندان برای معرفی رانندگان متخلف خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلف موارد را با اعلام مشخصات اتوبوس به شماره 1888 اعلام کنند. /ف
برچسب ها: بلیط ، کارتخوان ، اتوبوس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.