سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

پسرفت سپاهان از باشگاه به سمت تیم/ چراغ هندبال اصفهان رو به خاموشی

درحالیکه باشگاه سپاهان در فصل جدید تصمیم به تیمداری در دو رشته فوتبال و هندبال گرفته بود، با قوت گرفتن احتمال انحلال تیم هندبال این باشگاه، درحال تبدیل شدن به یک تیم فوتبال صرف است.



به گزارش گروه استانها باشگاه خبرنگاران، روند انحلال تیم‌های غیرفوتبالی باشگاه سپاهان که از تیم‌های بانوان این باشگاه آغاز و به تیم سوپرلیگی کاراته سپاهان ختم شد، این روزها یکی از پرافتخارترین تیم‌های ورزشی تاریخ این باشگاه اصفهانی را تهدید می‌کند.

خبر انحلال قریب‌الوقوع تیم هندبال سپاهان که قهرمانی 13 دوره از 25 دوره گذشته لیگ برتر را یدک می‌کشد درحالی دیروز رسانه‌ای شد که مسئولان این باشگاه در هفته‌های گذشته نوید تیمداری در فوتبال و هندبال را داده و هندبالدوستان اصفهانی را پس از یک فصل ناموفق، امیدوار به بازگشت قدرتمندانه به رقابت‌ها کرده بودند.

سپاهان خود داوطلب زدن تیر خلاص شد

اقدامات عجیب و یک سویه جلال کوزه‌گری در فدراسیون هندبال در قبال پرافتخارترین تیم کشور در فصل گذشته و کنار گذاشتن سپاهان از جدول مسابقات، باعث نگاه منفی هیئت مدیره سپاهان نسبت به شرکت در لیگ برتر شده اما سوال اینجاست که سپاهانی‌ها که فدراسیون را متهم به اصفهان ستیزی کرده و معتقدند رئیس فدراسیون کمر به نابودی هندبال اصفهان بسته است، چرا خود برای زدن تیر خلاص بر پیکر ریشه‌دارترین تیم باشگاهشان داوطلب شده‌اند؟

انحلال تیم هندبال سپاهان شایعه‌ای بود که از ابتدای فصل گذشته از گوشه و کنار به گوش می‌رسید و خود سپاهانی‌ها با انصراف از حضور در دوره گذشته جام باشگاه ‌های آسیا به این شایعات دامن زدند؛ هرچند که این صحبت‌ها هر بار توسط یکی از مسئولان این باشگاه تکذیب میشد اما سرانجام روز گذشته نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی این مسئله را رسانه‌ای کرد./ش

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.