سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کلاس های اموزشی گل و گیاه در منطقه 3

مسئول مرکز آموزش کلاس های گل و گیاه از برگزاری کلاس های رایگان در منطقه 3 خبر داد.

 خدادادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با توجه به نهادینه کردن کاشت گل های آپارتمانی و مراقبت از آنان در بین شهروندان کلینیک گل و گیاه برگزار کلاس های آموزشی را در دستور کار قرار داد.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این کلاس ها تصریح کرد: این مرکز با اهداف ارتقا سطح دانش فنی کارشناسان فضای سبز و کشاورزی، ارائه مشاره باغبانی و گیاه پزشکی به شهروندان، شناسایی آفات و بیماری های گیاهی و مبارزه با آن، برگزاری بازدید علمی برای دانش آموزان و شهروندان به برگزاری این کلاس ها اقدام کرده است.
خدادادی افزود: کلاس هایی با عنوان های سبزی کاری، گل های آپارتمانی، گل های فصلی، فضای سبز عمودی، درخت و درختچه، کاکتوس، درختان گرمسیری، تراریوم، توت فرنگی، بنفشه آفریقایی، سم شناسی، عسل درمانی، در مراکز آموزش و مشاوره، گل و گیاه منطقه برپا می شود.
خدادادی با اشاره به 11 مرکز اموزش تصریح کرد: این اموزش ها در پارک آرارات، محله درب دوم، بهشت مادران، پارک پایداری، سرای محله قلهک، سرای محله کاووسیه، پارک صبا، پارک ملت تا اواخر شهریورماه ادامه خواهد داشت.
وی افزود: آموزش ها در روزهای یک شنبه و سه شنبه در دو نوبت کلاس های تئوری و عملی که به قلمه زنی و تکثیر نحوه نگهداری برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: شهروندان برای شرکت می توانند با حضور و یا تماس با مراکز آموزش گل و گیاه محله ی خود به رزرو برای کلاس ها اقدام نمایند. /ل

برچسب ها: آموزش ، گل ، گیاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.