سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در منطقه 10

رئیس ادراه فرهنگی منطقه 10 از برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی و اجرایی برنامه نکوداشت 75 مسجد سطح منطقه در ماه مبارک رمضان خبر داد.

علی رضا یارقلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: امسال برای هر چه با شکوه تر برگزار شدن برنامه های ماه مبارک رمضان با همکاری مساجد هیئت های مذهبی حسینیه ها و شهروندان و افزایش سطح دسترسی مردم تدابیر خاصی اندیشیده شده است.

وی در ادامه افزود: در راستای هویت بخشی به سیمای بصری شهر برنامه نکوداشت 75 مسجد سطح منطقه با کمک شهروندان برای ورود به این ماه پربرکت آغاز می شود و ملی آن آراستگی و نورپردازی مساجد رنگ آمیزی شست و شوی نما غبار رویی و نظافت و مشارکت و اجرای پروژه های عمرانی و عملیات عمرانی و عملیات زیبا سازی و بازسازی تکمیل مقاوم سازی فضای عمومی مسجد در اولویت برنامه ها قرار دارد.
یارقلی با اشاره به دیگر برنامه تصریح کرد: برگزاری تورهای گردشگری ویژه امکان دینی و مذهبی برگزاری ویژه برنامه جشن میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) فضا سازی شهری و انجام برنامه های تبلیغاتی در مساجد منطقه به مناسبت شب های قدر و شهادت حضرت علی(ع) انجام تمهیدات لازم برای حضور شهروندان در راهپیمایی روز قدس و ارائه خدمات فرهنگی از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان است.

وی در خصوص دیگر فعالیت ها گفت: برگزاری مسابقات مختلف و متنوع قرآنی برپایی نمایشگاه های مرتبط به هدف تقویت برنامه ها ماه مبارک رمضان محلات برگزاری سفرهای معنوی در قالب تور رمضان به منظور بازدید و زیارت اماکن زیارتی و مذهبی و نمایشگاه قرآن کریم جشنواره های مختلف فرهنگی تهیه و چاپ و توزیع محصولات فرهنگی ادعیه قرآن محافل انس با قرآن دوره های آموزشی احکام تفسیر تجوید تجلیل از خادمان مساجد مکبران وموذنان مساجد از جمله فعالیت ها در ماه مبارک رمضان است.
رئیس اداره فرهنگی با اشاره به برگزاری همایش های مختلف خاطرنشان کرد: همایش یاوران مساجد نشست صمیمی با ائمه جماعات مساجد همایش جشن قرآن تجلیل از قاریان حافظان و اساتید قرآن کریم منطقه همایش رهروان خلیل الله از خادمان مساجد منطقه همایش باغبان لاله ها تقدیر از خانوارهای شهدا و تجلیل و تکریم از خیرین محله ضیافت افطار برای ائمه جماعات محافل شبی با قرآن برگزار می شود./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.