سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

3 خبر کوتاه از کشتی؛

رقابت‌هاي نونهالان قهرماني كشورسوم شهریورماه برگزار میشود

مسابقات نونهالان قهرمانی کشور روزهای 3 تا 5 شهریور در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، استان‌هاي كشتي خيزي مانند مازندران و خوزستان با فراخوان از نونهالان استان‌هاي خود در پي انتخاب نفرات برتر براي رقابت‌هاي قهرماني كشور هستند.


رقابت‌هاي كشتي آزاد نونهالان قهرماني كشور پس از پنج سال وقفه روزهاي 3 تا 5 شهريورماه در ده وزن بدون ارفاق وزن در سالن شهداي هفتم تير تهران برگزار مي‌شود.


رقابتهای کشتی جام پهلوانک ها آذر ماه برگزار می شود

رقابتهای کشتی جام پهلوانک ها پس از چند سال وقفه آذرماه سالجاری برگزار می شود. این رقابتها در رشته های کشتی آزاد و فرنگی و در رده ی سنی نونهالان با نام مسابقات عمومی در این رده ی سنی انجام می شود.

برگزاری این دوره از رقابتها برای ایجاد پشتوانه سازی در کشتی و شناسایی نفرات مستعد برگزار خواهد شد.

در این راستا تاکنون جلسه های مختلفی برای برگزاری این مسابقات بین حوزه مدیریت تیمهای ملی، انستیتو بین المللی کشتی ایران و کادر فنی تیم نوجوانان برگزار شده است.

بروجرد میزبان رقابتهای کشتی آزاد جوانان جام استان برتر شد

رقابتهای کشتی جام استان برتر در رده ی سنی جوانان و در رشته کشتی آزاد روز 18 تیرماه در شهرستان بروجرد استان لرستان برگزار می شود. اين مسابقات در گروه الف جوانان با حضور تيم‌هاي مازندران، كرمانشاه، لرستان، خراسان رضوي، تهران، آذربايجان شرقي، توابع تهران و گيلان و با نام يادواره سردار شهيد لطف علي كرمي در شهرستان بروجرد برگزار خواهد شد.

پيش از اين قرار بود اين رقابت‌ها در شهرستان خرم‌آباد برگزار شود./آق

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.