سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه /

اتمام عملیات عمرانی تعریض گردنه پاتاق تا پایان تیرماه

نماینده مردم شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی از اتمام عملیات عمرانی تعریض گردنه پاتاق تا پایان تیر امسال خبر داد

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


فتح اله حسینی افزود: این عملیات بطول 11 کیلومتر شامل قطعه ششم طرح تعریض بزرگراه کربلا در محدوده گردنه پاتاق است که سه کیلومتر آن بصورت بزرگراه و هشت کیلومتر آن بصورت افزایش یک لاین در دست احداث می باشد.


وی تصریح کرد: مجموع اعتبارات این طرح 85 میلیارد ریال است و عملیات اجرایی آن از 10 مهر سال 90 آغاز شده و هم اکنون با 90 درصد پیشرفت فیزیکی با شتاب زیاد در حال انجام است.

حسینی اظهار کرد: طبق وعده و قول وزیر راه و شهرسازی و همچنین مسوولان استان به مردم این پروژه مهم تا پایان تیر در قطعه ششم آماده بهره برداری خواهد شد تا بخش مهمی از معضل کندی تردد در این محدوده بر طرف شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هم اکنون 10 درصد از عملیات عمرانی طرح باقی مانده است، یادآور شد: در این مسیر تنها انجام کارهای انفجار کوه باقی مانده که در دیدار با وزیر دفاع مجوز لازم برای این منظور اخذ شده است.

وی با اشار به پیگیری مطلوب استاندار کرمانشاه برای شتاب بخشی در اجرای این پروژه گفت: با انجام عملیات انفجار و کوهبرداری شاهد به نتیجه رسیدن نهایی این پروژه مهم راهسازی در غرب استان کرمانشاه خواهیم بود./س

 
برچسب ها: اتمام ، عملیات ، پاتاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.