سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمان مصاحبه دو رشته دكتري تخصصي دانشگاه آزاد اسلامي اعلام شد

زمان مصاحبه دو رشته شيمي كاربردي و فقه و مباني حقوق اسلامي دانشگاه آزاد اسلامي اعلام شد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران دكتر ناصر اقبالي با اعلام اين خبر به روابط عمومي مركز آزمون گفت: زمان مصاحبه دو رشته شيمي كاربردي و فقه و مباني حقوق اسلامي اعلام شد، داوطلبان مي توانند با مراجعه به سايت www.azmoon.net نسبت به زمان و مكان مصاحبه خود اطلاع حاصل نمايند.


رئيس مركز آزمون در ادامه گفت: دعوت شدگان به مصاحبه، ملزمند در زمان هاي تعيين شده به محل انجام مصاحبه رشته هاي مذكور مراجعه كنند، در صورتي كه فردي در زمان اعلام مصاحبه خود، حضور به هم نرساند، عملاً غايب محسوب شده و فرصت خود را از دست خواهد داد.


اقبالي در مورد مدارك موردنياز گفت: مصاحبه شوندگان با آزمون باید همه سوابق علمی اعم از پروژه ، مقاله ، ترجمه و تالیف خود را به ضمیمه ریز نمرات و پایان نامه کارشناسی ارشد به همراه داشته باشند . 


وی در خصوص دعوت شدگان بدون آزمون گفت : این دسته از متقاضیان نیز باید همه سوابق علمی و پژوهشی خود  به علاوه مدرک ارشد ، ریزنمرات و همچنین تصویر صفحه  اول شناسنامه ، پیوست شماره 3 صفحه 44 دفترچه راهنما و فیش واریزی را به همراه داشته باشند . 


اقـبـالـي در پـايـان تـوصيه كـرد: مـتقاضيان اگـر بـا سـؤال يـا ابـهامـي مـواجـه شـدنـد، مـي تـوانند از طـريـق  سـايـت
  www.pubr-azmoon.com      سؤال  خود  را  مطرح  يا  به  آدرس porsesh@azmoon.net  ايميل خود را ارسال نمايند تا كارشناسان مركز در اسرع وقت به آنها پاسخ گويند
برچسب ها: دکتری ، مصاحبه ، دانشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.