سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

مقابله، پیشگیری و درمان، راهبرد پلیس در مبارزه با مواد مخدر است

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری، مقابله، پیشگیری و درمان را از راهبردهای اصولی پلیس در مبارزه با مواد مخدر دانست.

سردار اسرافیل جعفری، با تاکید بر نقش حساس و تعیین کننده خانواده، آموزش و پرورش، ائمه جمعه، بسیج و رسانه های جمعی در آگاه سازی قشرهای مختلف مردم از آثار و مضرات مصرف مواد مخدر گفت: کاهش تقاضا و عرضه، دو موضوع اساسی در فرایندهای مبارزه با مواد مخدر است.
وی، با اشاره به لزوم استفاده از تمامی ظرفیت های موجود برای مقابله با تقاضا و مصرف مواد مخدر افزود: انهدام 44 باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف بیش از دو تن انواع مواد مخدر در سال گذشته در استان چهارمحال و بختیاری بیانگر عزم جدی پلیس در مسیر مبارزه قاطع با مواد مخدر است.
سردار جعفری، به راه اندازی نمایشگاه دائمی پیشگیری از اعتیاد در استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و اظهار داشت: این نمایشگاه که در نوع خود در کشور بی نظیر است با هدف ترویج موضوع های پیشگیرانه از اعتیاد راه اندازی شده است.
فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری، از خانواده ها خواست، در کنترل فرزندان خود برای جلوگیری از گرایش جوانان به مواد مخدر همت بیشتری کنند./س
برچسب ها: مقابله ، درمان ، مواد مخدر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.