سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه /

پیشرفت 90 درصدی پروژه های مسکن مهر سنقروکلیایی

سرپرست فرمانداري سنقرو كليايي گفت: 1236 واحد مسكوني در قالب مسكن مهر در اين شهرستان با 89 در صد پيشرفت فيزيكي در حال اجراست كه از اين تعداد 148 واحد 98 درصد پيشرفت فيزيكي دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه
 

منوچهر پرويني در جلسه بررسي مشكلات مسكن مهر سنقرو كليايي افزود: كار تاسيسات زيربنايي شامل آب و فاضلاب، برق، گاز و مخابرات با 90 درصد پيشرفت فيزيكي در حال اجراست ضمن اينكه كارهاي محوطه سازي اين واحدها 70 درصد پيشرفت دارد.

سرپرست فرمانداري سنقرو كليايي با قدرداني از دست اندركاران پروژه های مسكن مهر، بر تسريع در تحويل اين واحدها به متقاضيان تاكيد کرد.

نماينده مردم سنقرو كليايي در مجلس شوراي اسلامي هم با اشاره به عمران و آباداني و توسعه كشور با وجود تحريم هاي دشمن، گفت: همه چيز ما دين و اعتقادات ماست و با كار و تلاش، سختي ها را پشت سر مي گذاريم.

 محمد ابراهيم محبي يكي از نقاط قوت دولت نهم و دهم را مسكن مهر عنوان كرد و خواستار رفع مشكلات موجود مسكن مهر در اين شهرستان و تحويل فوري واحدها به متقاضيان شد.

مدير كل راه و شهر سازي استان كرمانشاه نیز مسكن مهر را از افتخارات دولت نهم و دهم ذكر كرد.

 فدايي گفت: رفع مشكلاتي از قبيل بدهي مسكن مهر به شهرداري، ماليات، تسويه حساب نهايي اعضاء و رفع مشكل عرصه از طريق ثبت اسناد و راه و شهرسازي و ارائه سند به متقاضيان در دستو كار اين جلسه قرار خواهد گرفت.

وي تحويل واحدهاي مسكن مهر را منوط به تكميل مبلغ آورده متقاضيان عنوان كرد./ب

برچسب ها: پیشرفت ، پروژه ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.