سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه /

مصوبات سفر رییس جمهوری به سرپل ذهاب 71 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

فرماندار سرپل ذهاب گفت: در سه دوره سفر رییس جمهوری و هیات دولت به این شهرستان در مجموع 33 مصوبه با 280 میلیارد ریال اعتبار به تصویب رسید که هم اکنون 71 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

میرزا مراد پیرو در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: همچنین فاز اول پروژه این گاز رسانی به این شهرستان در قالب مصوبات سفر رییس جمهوری بصورت کامل به اتمام رسیده و فاز دوم و سوم نیز با پیشرفت بیش از 90 درصدی در حال اجراست.


وی در خصوص گازرسانی به 17 روستای حومه از توابع بخش مرکزی این شهرستان تصریح کرد: پیمانکار برای اجرایی این پروژه مشخص شده است و بزودی عملیات اجرایی این طرح نیز شروع خواهد شد.

پیرو همچنین با اشاره به پیشرفت 96 درصدی مسکن مهر این شهرستان، اظهار کرد: از شهرستان های پیشتاز در استان کرمانشاه در زمینه اجرای مسکن مهر هستیم و در مجموع تاکنون برای ساخت یک هزار و 77 واحد مسکن مهر در این شهرستان 307 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی در خصوص اجرای مصوبات سفر رهبری افزود: 58 مصوبه در قالب مصوبات سفر رهبری به استان کرمانشاه برای این شهرستان در نظر گرفته شده که 24 مورد آن به اتمام رسیده و 34 مورد دیگر نیز در دست اقدام است./س
برچسب ها: سفر ، گاز ، پیشرفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.