سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذابیت برای کار در بخش های دولتی با واقعی شدن تعرفه محقق می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: با واقعی شدن تعرفه ها جذابيت براي كار در بخش هاي دولتي فراهم مي شود.

دکتر شکیبا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: خواسته مان از وزیر بهداشت دولت جدید این است که تعرفه های دولتی واقعی شود در ماده 32 قانون برنامه پنجم توسعه آمده است که اعضای هیات علمی باید تمام وقت شوند، این در صورتي محقق می شود که تعرفه ها واقعی شوند.

 وی گفت: بیمه ها به موقع مطالبات دانشگاه ها را پرداخت کنند و پزشک خانواده به صورت واقعی اجرا شود، ما اول باید زیر ساخت ها را تعریف کنیم و پزشکان به خصوص در مناطق محروم مستقر کنیم.

 شکیبا تصریح کرد: پزشک عمومی که فارغ التحصیل می شود باید حداقل کاری که شود که این پزشک 5 سال فعالیت کند تا خدمات ارائه کند و هم پزشک بیکار نداشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان عنوان کرد: سرانه سلامت واقعی نیست و در استانها نیز ضریب نمی خورد، سرانه سلامت در همه جا یک به میزان تعیین شده است، با توجه به شرایط خاصی که ما داریم باید سرانه سلامت در مناطق محروم با ضرایب بالاتر مشخص شود.

وئ ادامه داد: پرداختی بیمه ها به بخش دولتی و خصوصی فرق می کند، پرداختی بیمه ها در بخش خصوص به روز است ولی در بخش دولتی با فاصله یک سال گاهی بیشتر است./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.