سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور بي سابقه تظاهرکنندگان در مقابل کاخ الاتحاديه قاهره

شبکه المیادین حضور تظاهرکنندگان در مقابل کاخ الاتحادیه قاهره را بی سابقه توصیف کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از  المیادین، مخالفان محمد مرسی رئیس جمهور مصر تظاهرات گسترده ای در مقابل کاخ ریاست جمهوری الاتحادیه قاهره برگزار کرده اند. تظاهرکنندگان خواستار کنار رفتن مرسی از قدرت هستند. المیادین حضور تظاهرکنندگان در مقابل کاخ الاتحادیه را بی سابقه توصیف کرد.
محمد سلیمان خبرنگار این شبکه در گزارش مستقیم از این منطقه گفت تجمع کنندگان در مقابل کاخ الاتحادیه بر مسالمت آمیز بودن تظاهرات تاکید دارند و تاکنون هیچ درگیری و اقدام خشونت باری در مقابل این کاخ و اطراف آن رخ نداده است.

خبرنگار این شبکه درباره اینکه آیا تجمع در مقابل این کاخ در روزهای آینده نیز ادامه خواهد یافت ، گفت برخی از مسئولان برگزاری تظاهرات از مردم مصر خواسته اند به تحصن خود تا زمانیکه تصمیم برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پیش از موعد اتخاذ شود، ادامه دهند. معترضان می گویند تا تحقق خواسته هایشان به اعتراضات ادامه خواهند داد. این در حالی است که طرفداران جریان های اسلامی به تجمع خود در مقابل مسجد رابعه العدویه قاهره در حمایت از محمد مرسی ادامه می دهند.المیادین، مخالفان محمد مرسی رئیس جمهور مصر تظاهرات گسترده ای در مقابل کاخ ریاست جمهوری الاتحادیه قاهره برگزار کرده اند. تظاهرکنندگان خواستار کنار رفتن مرسی از قدرت هستند. المیادین حضور تظاهرکنندگان در مقابل کاخ الاتحادیه را بی سابقه توصیف کرد.

محمد سلیمان خبرنگار این شبکه در گزارش مستقیم از این منطقه گفت تجمع کنندگان در مقابل کاخ الاتحادیه بر مسالمت آمیز بودن تظاهرات تاکید دارند و تاکنون هیچ درگیری و اقدام خشونت باری در مقابل این کاخ و اطراف آن رخ نداده است.

خبرنگار این شبکه درباره اینکه آیا تجمع در مقابل این کاخ در روزهای آینده نیز ادامه خواهد یافت ، گفت برخی از مسئولان برگزاری تظاهرات از مردم مصر خواسته اند به تحصن خود تا زمانیکه تصمیم برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پیش از موعد اتخاذ شود، ادامه دهند. معترضان می گویند تا تحقق خواسته هایشان به اعتراضات ادامه خواهند داد. این در حالی است که طرفداران جریان های اسلامی به تجمع خود در مقابل مسجد رابعه العدویه قاهره در حمایت از محمد مرسی ادامه می دهند.
برچسب ها: مصر ، مخالفان ، قاهره ، مرسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.