سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داروخانه ها نيازمند افزايش سرمايه هستند

داروخانه ها به علت تغييرات قيمتي نيازمند افزايش سرمايه هستند و با گران شدن دارو اغلب داروخانه ها نمي توانند به حيات اقتصادي خود ادامه دهند.

دکتر محمدرضا دري عضو هيئت مديره انجمن داروسازان تهران با بيان اينکه در بخش سرمايه گذاري داروخانه ها انقلابي اتفاق افتاده به خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: داروخانه داران به دليل نوع کار خود بايد تمام سرمايه اي را که دارند به اوراقي که نامش بيمه است تبديل کرده و به شرکت هاي بيمه گذار بدهند.

وي افزود: تأخير در پرداخت مطالبات داروخانه ها موجب شده اين سرمايه به موقع به داروخانه برنگشته و در روند عادي خود دچار مشکل شوند.

وي با بيان اينکه همواره در بخش توزيع داروها را با چک هاي يکي دو ماهه از شرکت هاي توزيع دريافت مي نموديم ادامه داد: اين روند فرصتي براي فروش و بازپرداخت به شرکت هاي بيمه ايجاد مي کرد که اکنون با اوضاع ناپايدار اقتصادي از بين رفته و شرکت هاي توزيع نيز دچار بحران مالي هستند.

وي خاطر نشان کرد: با دوبرابر شدن قيمت داروهاي وارداتي شرکت هاي توزيع نيز براي خريد دارو پول نقد مطالبه مي کنند و داروخانه ها نيز بايد پول نقد براي خريد و فروش دارو داشته باشند./ع2
برچسب ها: داروخانه ، دارو ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.