سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقد و بررسی مهرآباد در فرهنگسرا ی اندیشه

نشست نقد و بررسی سریال" مهرآباد " به کارگردانی فرید سجادی و تهیه کنندگی علی تقی پور روز سه شنبه 11 تیرماه ساعت 17 در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تهران ، نشست نقد و بررسی  سریال تلویزیونی " مهرآباد  " با حضور عوامل تولید و بازیگران و جمعی از اعضای باشگاه مخاطبان شبکه تهران برگزار می شود.  
 بنا بر این گزارش ، داستان سریال" مهرآباد " روایتگر زندگي كيا مقدم است كه پس از 12 سال دوري از وطن و شكست در زندگي براي پيگيري كارهاي شخصي به كشور باز مي گردد ولي در همان بدو ورود با اتفاقي رو به رو مي شود كه زندگي خودش و بسياري را تحت تاثير قرار مي دهد.این سریال در ژانر کمدی‌درام اجتماعی به حساب می آید.  
بازیگرانی چون مهران احمدي،هومن سيدي، علي سرابي ،بهروز شعيبي،شقايق دهقان و..... در نقش هایی متفاوت در آن ظاهر شده اند.همچنین از مهمترین ویژگی های این سریال می توان به تعدد بازیگران و لوکیشن ها ، ریتم تند روایت،تعریفی متفاوت از کمدی درام اجتماعی اشاره کرد .
سریال مهرآباد کاری از گروه فیلم و سریال شبکه تهران است که روزهای زوج  وجمعه ساعت 23 پخش شود ، تکرار سریال روزهای فرد ساعت 19 است. این سریال 14 اردیبهشت بر روی آنتن شبکه تهران رفته است.  
 سال گذشته نیزنشست نقد و بررسی سریال های تکیه بر باد ، دختران حوا و عملیات 125، تهران پلاک یک ، با حضور عوامل تولیدی و بازیگران مجموعه و جمعی از اعضای باشگاه مخاطبان شبکه تهران در فرهنگسرای اندیشه برگزار شده است./ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.