سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همگام با مسابقات جهانی تکواندو- مکزیک؛

خمسه و مبارزه با حریفانی ناشناخته

تکواندو کار وزن سوم تیم ملی متولد سال 1371 است و برای نخستین بار در رقابت های جهانی این رشته شرکت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: محمد خمسه تکواندوکار وزن 63 کیلوگرم تیم جهانی، عضو تیم ملی نوجوانان قهرمان جهان در سال 2010 در مکزیک هم بوده و حالا برای دومین بار راهی مکزیک و یک میدان جهانی خواهد شد.

وی مدال طلای مسابقات بین المللی 2012 جام فجر را همراه با تیم شهرداری ورامین، مدال برنز تورنمنت 2013 اسپانیا و مدال نقره تورنمنت 2013 تونس را در کارنامه خود دارد.



محمد خمسه تکواندوکار وزن سوم تیم ملی در گفتگو با خبرنگار ما در مورد نخستین حضور جهانی اش در قالب تیم ملی بزرگسالان عنوان کرد: با تیم ملی تکواندو نوجوانان در مسابقات جهانی 2010 مکزیک حضور داشتم که در دور دوم مسابقات با توجه به بازی نکردن مقابل تکواندوکار رژیم صهیونیستی حذف شدم و با اینکه تجربه میدان جهانی را دارم اما نخستین باری است که مسابقات جهانی بزرگسالان شرکت خواهم کرد.

وی افزود: بعد از المپیک، مسابقات جهانی سخت ترین رقابت برای تکواندو کاران است با این تفاوت که حریفانت در مسابقات جهانی شناخته شده نیستند. در صورتیکه در مسابقات المپیک سهمیه داران از قبل مشخص هستند.



وی با بیان اینکه تقریباً حریفان جهانی اش را می شناسد گفت: با برنامه کامل مربیان در مسابقات جهانی حاضر می شویم. هم اکنون آمادگی خیلی خوبی دارم و رکورد تمریناتم هم مناسب است. مسابقات وزن سوم 29 تیر برگزار می شود و من در مجموع حدود 19 روز زمان دارم که به آمادگی کامل برسم و چون در روزهای پایانی اردو روی تمرینات سرعتی کار می کنیم./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.