سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاکري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اصولگرايان عملکرد خود در انتخابات را آسيب‌شناسي کنند

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: مهم‌ترين مسئله در انتخابات براي همه تحقق "حماسه سياسي" و حضور باشکوه مردم بود که به ياري خداوند و رهنمودهاي مقام معظم رهبري اتفاق افتاد.

"صديقه شاکري" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به خلق "حماسه سياسي" در انتخابات 24 خرداد توسط مردم اظهار داشت: مهمترين مسئله در انتخابات براي همه تحقق "حماسه سياسي" و حضور باشکوه مردم بود که به ياري خداوند و رهنمودهاي مقام معظم رهبري اتفاق افتاد.

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي ادامه داد: همه مردم برنده انتخابات شدند اما در اين ميان بايد اصولگرايان عملکرد خود را در جريان اين انتخابات آسيب‌شناسي کنند.

وي افزود: در اين دوره از انتخابات اصولگرايان در خلوت ائتلاف کردند اما چندان به ميثاق خود پايبند نبودند، بنابراين بايد مکانيزم صحيحي براي رسيدن به خروجي واحد در ميان اصولگرايان طراحي شود تا مشکلات اين چنيني بوجود نيايد.

شاکري با بيان اينکه مردم از تشتت اصولگرايان ناراحت شدند، گفت: بايد از اتفاقات گذشته درس عبرت بگيريم و به گونه‌اي برنامه‌ريزي کنيم که اشتباهات تکرار نشود.

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي افزود: شعار اعتدال رئيس‌جمهور منتخب مورد اقبال مردم قرار گرفت اما در مقابل اصلاح‌طلبان نيز خوشحال نباشند که پيروزي انتخابات شده‌اند چرا که حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر روحاني مکرر اعلام کرده که اصلاح‌طلب نيست.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.