سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/ نماینده اسلام ابادغرب و دالاهو در مجلس

دولت آینده وعده های خود را عملی کند

نماینده اسلام ابادغرب و دالاهو در مجلس معتقد است، دولت آینده باید تدبیر و امیدی را که به جوانان وعده داده محقق سازد و کابینه ای تشکیل دهد که با قوای دیگر همخوانی داشته باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


علی جلیلیان گفت : اگرچه سه قوه کشور تحت نظر رهبری و قانون اساسی فعالیت می کنند اما وظیفه هیچ قوه ایبی ارتباط باسایر قوا نیست و همه باید هم گام با هم و در چار چوب ارزش های نظام و انقلاب گام بردارند.

وی در خصوص افراد تشکیل دهنده کابینه دولت آینده خاطرنشان کرد: افرادی که برای سمت های دولت آینده انتخاب می شوند باید از افراط و تفریط به دور باشند و به علاوه از فتنه گران نیز نباشند.

به گفته نماینده اسلام آبادغرب مسئولین دولت آینده باید مصلحت نظام، کشور و اسلام را مد نظر قرار دهند و برای حفظ وحدت ملی تلاش کنند.

جلیلیان با تاکید بر اینکه مردم از دولت آینده انتظار دارند توقعات آنان را برآورده سازد، ادامه داد: امروز بیکاری و مشکلات اقتصادی مهمترین معضلی ست که مردم را رنج می دهد و دولت آینده باید برای حل این مشکلات تلاش کند.

وی اشتغال را اولویت اصلی دولت آینده دانست و گفت: دولتی که با شعار تدبیر و امید پیش آمده نباید وعده هایش در حد حرف و شعار باشد و باید امیدی که به جوانان داده را محقق سازد.

این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه، تصریح کرد: رویکرد دولت بعدی در عرصه های بین المللی نیز باید بر پایه مقابله با مستکبرین باشد.

جلیلیان یادآوری کرد: آمریکا نشان داده هرگز با ما سرسازگاری ندارد و حقوق بشر و انرژی هسته ای تنها بهانه است./س

 

برچسب ها: کرمانشاه ، مجلس ، دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.