سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عسگری: 38 داور و 56 کمک داور به کلاس توجیهی بین فصل دعوت شدند

رئیس دپارتمان داوری درباره کلاس توجیهی بین فصل داوران و کمک داوران لیگ برتری به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، حسین عسگری در این باره گفت: کلاس توجیهی و بازآموزی پیش فصل لیگ برتر فصل 92-93 داوران و کمک داوران لیگ برتری را از 11 تا 14 تیر 92 در هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار می شود. در این کلاس داوران و کمک داوران لیگ برتری حضور دارند و بعدازظهر دوشنبه دهم تیرماه 92 وارد اردو می شوند و بعدازظهر جمعه  14 تیرماه اردو را ترک می کنند. داوران شهرستانی باید بعدازظهر دوشنبه 10 تیرماه در آکادمی ملی فوتبال حاضر باشند.

وی ادامه داد: این دوره به صورت تئوری و عملی برگزار می شود و صبحها کلاس تئوری شامل آخرین مواردی که کمیته داوران فیفا تصویب کرده است و مرور صحنه های داوری و همچنین جدیدترین فیلم های آموزشی در آمفی تئاتر هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار می شود و بعدازظهر در زمین چمن آکادمی ملی فوتبال کارهای عملی برگزارمی شود که شامل تست های آمادگی جسمانی است که البته طوری برنامه ریزی کرده ایم که تست های آمادگی جسمانی در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی انجام شود.

عسگری در پایان گفت: همانطور که قبلا هم اعلام کرده بودیم،  کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، از داوران تست چربی را به عمل می آورند و همه تمهیدات برای برگزاری خوب این کلاس توجیهی اندیشیده شده است. ضمن اینکه قرار است در پایان دوره از بهترین داوران و کمک داوران فصل گذشته تقدیر شود. نام داوران حاضر در این کلاس هم هفته گذشته از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام شده بود./زر
برچسب ها: فوتبال ، داوری ، عسگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.