سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

پایان اجلاس روسای اتاق های بازرگانی غرب کشور

رئیس اتاق بازرگانی استان لرستان در اجلاس روسای اتاق های بازرگانی غرب کشور که به میزبانی اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، از برگزاری چنین نشست هایی به عنوان یک ابتکار خلاقانه یاد کرد

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حسین سلاح ورزی گفت: این نشست ها دو کارکرد مهم دارد که مهمترین آن استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های اعضای نشست است.
وی افزود: تلاش برای رفع مشکلات و و مسائل مشترک اتاق های پنج استان نیز از دیگر دستاوردهای این اجلاس است.

به گفته این مسئول قرار نیست شورایی که با حضور پنج استان غرب کشور تشکیل می شود کاری موازی با کار اتاق ایران انجام دهد بلکه هدف انجام یک کار اضافه در جهت منافع منطقه است.

رئیس اتاق بازرگانی استان لرستان با تاکید بر اینکه همه موارد ممکن در توافق نامه تدوین شده برای نشست گنجانده شده است، خاطرنشان کرد: نباید در آغاز کار آنقدر تکلیف و وظیفه تعریف کنیم که از عهده خارج باشد و روند کار را با کندی و رکود مواجه کند.

سلاح ورزی معتقد است بندهایی که برای تفاهم نامه این اجلاس در نظر گرفته شده بسیار مناسب است و در برخی موارد تنها در صورت لزوم می توان اصلاحاتی را اعمال کرد.

وی با اشاره به آغاز به همزمانی این نشست و انتخاب دولت جدید، یادآورشد: این موضوع را به فال نیک می گیریم و امیدوراریم دولت آینده که از آن با عنوان دولت تدبیر و امید یاد می شود منشا خیر و برکت باشد.

رئیس اتاق بازرگانی استان لرستان در پایان ابراز امیدواری کرد برگزاری نشست های اینچنینی زمینه تعامل بیشترنمایندگان بخش خصوصی با حوزه اجرایی کشور را نیز فراهم کند./س

برچسب ها: کرمانشاه ، پایان ، اتاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.