سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

تعداد واحد های فناور مرکز رشد فناوري دانشگاه سمنان افزایش یافت

مدیر مرکز رشد فناوری دانشگاه سمنان گفت : با افزوده شدن دو واحد فناور جدید در اردیبهشت ماه امسال در مرحله پیش رشد و رشد تعداد واحد های فناور این مرکز به 76 واحد افزایش یافت .

 



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ، دکتر محمد صادق ولی پور با اعلام این خبر افزود : ایده محوری این واحدها در زمینه های طراحی و ساخت کنترل کننده آزادی و پلی کلینیک مجازی متعلق به دکتر ساسان آزادی و دکتر مهدی کردیان است .

دکتر ولی پور با بیان اینکه ، ایده محوری طراحی و ساخت کنترل کننده آزادی مربوط به یک تیم فناور دانشگاهی است اظهار داشت : با افزوده شده این دو واحد تعداد واحدهای فناور این مرکز به 51 واحد افزایش یافت .

وی گفت : از این تعداد 39 واحد در مقطع رشد ، 31 واحد در مقطع پیش رشد ، یک واحد تحقیق و توسعه و پنج واحد در کانون شکوفایی و خلاقیت مشغول فعالیت هستند .

مدير مركز رشد فناوري دانشگاه سمنان ، یکی از راههای توسعه یافتگی و پیشرفت کشور را تبدیل دستاوردهای پژوهشی و علمی به محصول و خدمات دانش بنیان دانست وگفت : فراهم کردن زير ساخت هاي لازم جهت حمايت مالي از ايده هاي فناورانه، در زمينه تجاري سازي آنها از اقدامات این مرکز است/س
برچسب ها: واحدهای ، فناور ، افزایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.