سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

خروج دارو از گمرک بیله سوار تنها پس از پرداخت عوارض امکان پذیر است

استاندار اردبیل گفت: خروج دارو از گمرک بیله سوار تنها پس از پرداخت عوارض امکان پذیر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اکبر نیکزاد امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل افزود: با هدف جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی افراد سود جو و فرصت طلب، خارج کردن دارو از گمرک بیله سوار از فردا بدون پرداخت عوارض امکان پذیر نیست.

وی گفت: اگرچه توریسم درمانی یکی از محورهای مورد نظر درآمدزایی استان است اما این رویکرد نباید موجب کمبود اقلام ضروری مانند دارو در استان شود.

استاندار اردبیل همچنین با اشاره به اقدامات انجام یافته برای مقابله با قاچاق در محورهای مواصلاتی استان بیان کرد: در صورتی که شورای تامین هر یک از شهرستان های استان ایجاد ایست بازرسی در محورها را لازم تشخیص دهد و مراتب را به استان منعکس کند، موضوع در شورای تامین استان مطرح و تصمیمات بعدی اتخاذ خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح شبنم، این طرح را اقدامی در راستای جلوگیری از ورود غیرقانونی کالاهای مجهول الهویه خارجی به کشور و حمایت از کالاهای با کیفیت داخلی دانست.

نیکزاد با بیان این که کمک به رونق اقتصادی در استان، یکی از اهداف اصلی این کمیسیون می باشد، اظهار کرد: در این راستا و با اعمال قانون، از خروج بدون مجوز گندم از مبادی خروجی استان جلوگیری خواهد شد و کلیه دستگاه های ذی ربط موظف هستند برای اجرای دقیق این مهم اهتمام جدی داشته باشند/س.

برچسب ها: بیله ، سوار ، خروج ، دارو ، از ، گمرک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.