سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

/سمنان/

نقش خبرنگاران در جامعه مغفول مانده است

نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی نقش خبرنگاران در جهت دهی به مسایل را بسیار مهم خواند و گفت: نقش مهم و تاثیر گذار خبرنگاران در جامعه مغفول مانده است.

 



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان علیرضا خسروی روز یکشنبه در نشستی با اعضای شورای مرکزی انجمن خبرنگاران استان سمنان افزود: خبرنگاران نقش خطیر جهت دادن صحیح و صریح به افکار عمومی را در جامعه بر عهده دارند.

وی با تقدیر از تلاش جامعه خبری استان سمنان افزود: خبرنگاران این استان در عرصه های مختلف به رسالت و نقش خود به خوبی عمل کرده اند.

وی با اشاره به تاثیر نقش رسانه ها و خبرنگاران در ارائه عملکرد و فعالیت های اجرایی و مسایل مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در جامعه گفت: خبرنگاران به مدیران احتیاج ندارند بلکه مدیران محتاج خبرنگاران هستند.

خسروی گفت: مدیری که در جامعه دیده نمی شود به دلیل آن است که خبرنگاران را کنار گذاشته است و امروزه شرط موفقیت در امور این است که ارتباط بسیار نزدیک و گسترده ای با خبرنگاران و جامعه رسانه ای فراهم شود.

نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی بر تلاش بیشتر خبرنگاران در کسب آموزش های لازم، ایجاد دانشکده علمی کاربردی با رشته های مرتبط با خبر و خبرنگاری و تلاش بر استقلال انجمن خبرنگاران استان سمنان تاکید کرد.

در این نشست رییس و اعضای شورای مرکزی انجمن خبرنگاران استان سمنان ضمن بیان اهداف شکل گیری این انجمن، مسایل و مشکلات مرتبط با خبرنگاران را بیان کردند.

ساماندهی نشدن خبرنگاران، مسایل مربوط به آموزش خبرنگاران، مشکلات فضای انجمن در فرهنگسرای کومش، مشکلات مالی برای اجرای برنامه های پیش بینی شده توسط انجمن و ... از مسایل بود که در این نشست مطرح شد./س
برچسب ها: نقش ، خبرنگاران ، مغفول
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.