سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

قرارداد کشت چغندر قند در بیش از دو هزار هکتار بسته شد

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از انعقاد قرارداد از سوی کارخانه قند شاهرود برای کشت چغندر قند در دوهزار و 18 هکتار با بهره برداران در این استان خبر داد.

 



ˈ به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ، امیر رضوی افزود: قرارداد کشت با 348 نفر از چغندرکاران این استان بسته شد و تاکنون در یک هزار و 700 هکتار از مزارع بذر چغندر قند کشت شده است.

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی گفت: برای کشت سال جاری چهار هزار و 441 واحد بذر خارجی و بیش از دو هزار و 600 واحد بذر منوژرم (یک جوانه ای) و پلی ژرم (چند جوانه ای) داخلی توزیع شده است.

رضوی در خصوص تامین و توزیع کود شیمیایی برای کشت چغندر قند گفت: برای کشت 600 تن کود تامین شده که تاکنون بیش از 400 تن انواع کود ازته، فسفاته و ماکرو بین چغندرکاران توزیع شده است.

وی افزود: کشت چغندر قند در استان سمنان که بیشتر آن در شهرستان میامی قرار دارد، از اواخر اردیبهشت شروع شده و تیر ماه به پایان می رسد.

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان یادآور شد: سال گذشته در بیش از دو هزار هکتار سطح زیر کشت 86 هزار و 322 تن چغندر قند با عیار متوسط 47/17 درصد برداشت شد/س
برچسب ها: قرار داد ، کشت ، چغندر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.