سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیته داوران فدراسیون پینگ پنگ؛

تبعیضي در دعوت سر داوران به سمینار صورت نگرفته است

رئیس کمیته داوران فدراسیون تنیس روی میز گفت: در سمینار سرداوران کشور برخلاف حاشیه های ایجاد شده ما تبعیضی در دعوت داوران قائل نشدیم.

علیرضا حجازیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نهمین دوره سمینار سرداوران تنیس روی میز روزهای 11 و 12 تیرماه به میزبانی اصفهان برگزار می شود و از آنجاکه استان میزبان سهمیه محدودی برای دعوت سرداوران به ما داده بودند مجبور شدیم فقط 35 نفر را به این سمینار دعوت دهیم.

وی ادامه داد: با نظر اعضای کمیته داوران تصمیم گرفتیم با توجه به سهمیه مان از سرداورانی دعوت کنیم که بیشتر در مسابقات مختلف فعالیت داشته اند که از آقایان 20 نفر دعوت شدند 7 نفر اعضای کمیته و 13 نفر دیگر را هم با نظر کمیته همچنین 15 سرداور خانم نیز در این سمینار دعوت شده اند که ملاک ما ارتباطی به هیئت ها نداشته و این طور نیست که همه مساوی سهمیه داده باشیم.

حجازیان در خصوص برگزاری سمینار سرداوران کشور گفت: این سمینار هر ساله برگزار می شود و هدف ما از برگزاری آن آشنایی سرداوران با قوانین جدید داوران، نحوه برگزاری مسابقات لیگ، بررسی آئین نامه های جدید داوری و.... است

**مسابقات آزاد تنیس روی میز به پایان رسید

حجازیان از برگزاری رقابت های آزاد و رده بندی  دسته 3 به میزبانی اصفهان  خبر داد و در این باره اذعان داشت:

 رقابت های آزاد 8 تیر به پایان رسید و در این پیکارها 127 بازیکن از 24 استان کشور با یکدیگر  به رقابت پرداختند تا در نهایت6 نفر به دسته سوم صعود کردند.

 رئیس کمیته داوران اضافه کرد:  سروش امیری نیا،  محمد صادقی، پیمان نوروزی، امین ساعدی پور،  محمد ارجمند و  آرمان حاجی ئی، شش پینگ پنگ باز راه یافته به مسابقات دسته سه هستند  که به همراه 10بازیکنی  که قبلا در این دسته بودند  طی امروز  و فردا به رقابت می پردازند  تا در نهایت 4 نفر اول  به دسته دو صعود کنند.

 
** مسابقات لیگ اجازه نمی دهد از همه  داوران استفاده کنیم

 رئیس کمیته  داوران فدراسیون  تنیس روی میز تاکید کرد: رقابت های لیگ با حضور 6 یا 7 تیم برگزار می شود به همین جهت ما امکان این را نداریم که از همه داوران و سر داوران کشورمان در این پیکارها استفاده کنیم.

ضمن اینکه فاصله شهرها زیاد است و اگر به داوری که برای مثال در جنوب ایران زندگی می کند بگوییم به ماهشهر بیاید تا مسابقه لیگ را قضاوت کند قبول نخواهد کرد زیرا برایش به صرفه نیست به خاطر مشکلات این چنینی  ما با تعداد محدودی داور و سرداور همکاری می کنیم./اق

برچسب ها: رئیس ، کمیته ، داوران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.