سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

خانه فیزیک همدان امروز به بهر برداری رسید

خانه فیزیک همدان امروز با حضور نماینده مردم همدان درمجلس شورای اسلامی به بهربرداری رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ خانه فیزیک همدان به منظورتقویت توان علمی نیروهای متخصص درآموزش و پرورش و همچنین بهبود امورآموزشی و پژوهشی و همچنین  تشویق دانش آموزان و دبیران فیزیک و ایجاد علاقه آنان  تشكیل شده است .
هدف خانه فیزیک همدان برگزاری المپیاد های علمی ، معرفی روشهای نوین تدریس ، دستیابی به روش هاو شیوه های جدید آموزشی و معرفی استانداردهای آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی ، فعالیت برای استفاده از رایانه واینترنت در آموزش بهتر درس فیزیك، پرداختن به موضوع آزمایشگاه به عنوان محوری ترین بحث آموزش فیزیك وغیره است.
در مراسم افتتاحیه خانه فیزیک همدان نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور ما نیازی به ورود نخبه از کشورهای دیگر ندارد زیرا کشورما نخبگان زیادی دارد.
کارخانه ای افزود: بررسی ها نشان داده است که سهم نیروی انسانی در توسعه کشورها به طورمیانگین 64 درصد واین میزان در کشورما  33 درصد است که برای افزایش این میزان با ید از نخبگان در همه زمینه ها استفاده شود.
وی با بیان این که نخبگان زیادی در کشور ما وجود دارد افزود: این نخبگان هزاران ایده جدید دارند و باید راهکاری پیدا کنیم که بتوانیم این ایده ها را به تولید تبدیل کنیم ./س
برچسب ها: فیزیک ، خانه ، همدان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.